چهارشنبه 1 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ وزير دفاع به تهديدات اسراییل: هيچگونه ترديدي در دفاع قدرتمندانه نداريم

وزير دفاع در واكنش به تهديدات اخير رژيم صهيونيستي مبني بر حمله به تاسيسات هسته‌اي كشورمان، اعلام كرد كه هيچگونه ترديدي در دفاع قدرتمندانه از منافع ملي، حاكميت ملي و تماميت ارضي كشور نداريم.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار سرتيپ پاسدار احمد وحيدي در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران در واكنش به تهديدات اخير رژيم صهيونيستي گفت: دفاع ما خوداتكا است و دستاوردهاي اخير نشان از خودكفايي ما در عرصه دفاع دارد.

وي خطاب به دشمنان تاكيد كرد: ما هيچگونه ترديدي در دفاع قدرتمندانه از منافع ملي، حاكميت ملي و تماميت ارضي نداريم و آنها بايد بدانند كه با يك سد محكمي روبرو هستند، در خصوص دوستان نيز آنچه ما داريم، براي امنيت منطقه است. جمهوري اسلامي با توان بومي و دعوتي كه براي كشورهاي منطقه دارد منادي امنيت بومي در منطقه بوده است.

وزير دفاع همچنين درباره دستاوردهاي اخير وزارت دفاع كه مراسم رونمايي از آنها باحضور رييس جمهور انجام شد، اظهار كرد: هر كدام از اين دستاوردها در جايگاه خود اهميت ويژه‌اي دارند و مربوط به حوزه مشخصي هستند. به عنوان مثال موتور دريايي مربوط به حوزه دريايي يا خودرو مربوط به حوزه زميني است.

وي افزود: اين اقدامات در مدت بسيار كمي به نتيجه رسيد. در حوزه خمپاره‌انداز 160 ميلي‌متري فقط چندين كشور مي‌توانند آن را توليد كنند. اين دستاوردها گوشه‌اي از دستاوردهاي بخش دفاع است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرنگار ديگري با اشاره به تفاهم‌نامه مشترك ايران با سوريه، خواستار توضيحات بيشتري از سوي وزير دفاع شد كه وي پاسخ داد: تفاهم‌نامه مشترك ما با سوريه همچنان پابرجاست،‌ البته دولت سوريه با گروه‌هايي مواجه است كه به دنبال حركت‌هاي تروريستي هستند. دولت سوريه تاكنون از ما در اين خصوص درخواستي نداشته است.

وحيدي در مورد ايجاد دو پايگاه فضايي در كشور نيز گفت: ايجاد پايگاه فضايي امام خميني در دستور كار ما قرار دارد و اميداريم تا پايان امسال آن را افتتاح كنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016