پنجشنبه 8 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی اعتنايی مجدد روسيه به همکاری های شفاف ايران با آژانس، مهر

نماينده روسيه در سازمان ملل متحد بدون توجه به همکاريهای سازنده و مثبت ايران با آژانس بين المللی انرژی هسته ای، به زعم خود خواستار شفاف سازی تهران درباره برنامه هسته ای شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شينهوا، "ويتالی چورکين" نماينده روسيه در سازمان ملل متحد با ناديده گرفتن همکاری مستمر و شفاف کشورمان با آژانس،از ايران خواست به منظور شفاف سازی در زمينه فعاليتهای هسته ای خود با اين نهاد نظارتی همکاری کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی طی اظهارات شب گذشته خود در مقر سازمان ملل متحد مدعی شد : روشنگری درباره پرسشهای باقی مانده در مورد برنامه هسته ای ايران در راستای تقويت پيمان ان. پی. تی. و به نفع اين کشور است.

به گفته وی بهترين گزينه برای حل اختلافات موجود در موضوع هسته ای ايران، راه حل ديپلماتيک و مذاکره اين کشور با گروه ۱+۵ متشکل از روسيه، آمريکا، انگليس، فرانسه، چين و آلمان است.

چورکين مدعی شد که تحريمها عليه ايران با هدف واداشتن اين کشور به همکاری بيشتر با آژانس بين المللی انرژی هسته ای و انگيزه بخشی برای ادامه مذاکرات هسته ای اعمال شده است.

اين در حالی است که ايران همواره نهايت همکاری را با آژانس داشته است و در حاليکه آمادگی خود را نيز برای مذاکره با غرب درباره مبادله سوخت هسته ای اعلام کرد، شاهد صدور قطعنامه چهارم از سوی شورای امنيت سازمان ملل متحد بود.

نماينده روسيه در سازمان ملل متحد در عين حال گفت : ما به شدت برخی تحرکات برای اعمال تحريمهای يکجانبه عليه ايران را با وجود تلاشهای صورت گرفته در شورای امنيت محکوم کرده و خواستار پايان اين اقدامات هستيم، زيرا مغاير با قوانين بين المللی بوده و آثار سوئی بر جای می گذارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016