دوشنبه 27 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفر احمدی نژاد به اصفهان به تعويق افتاد، فارس‌

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: با اينکه رئيس جمهور مخالف تعويق سفر خود به اصفهان بود اما در جلسه‌ای که نمايندگان مردم اصفهان در مجلس با معاونان استانداری داشتند، مقرر شد که تا اجرايی شدن مصوبات اين سفر به تعويق بيفتد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عليرضا ذاکر اصفهانی يکشنبه شب در برنامه شبکه اصفهان اظهار داشت: رئيس جمهور در آخرين سفر خود به اصفهان که با استقبال گسترده مردم نيز روبرو شد، نخستين سفر خود در دولت دهم را به استان اصفهان اختصاص داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه رئيس جمهور قرار بود در اين هفته سفری را به استان اصفهان داشته باشد، افزود: طبق اعلام دفتر رئيس جمهور قرار بر اين شد تا در هفته جاری اصفهان ميزبان رئيس جمهور محبوب و مردمی شود.
استاندار اصفهان افزود: در اين زمينه بخش اجرايی در استانداری اصفهان نيز آمادگی خود را اعلام داشت و قرار بر اين شد تا مردم اصفهان فردا ميزبان رئيس جمهور باشند.
وی با اشاره به عدم اجرايی شدن مصوبات دور دوم سفر رئيس جمهور به استان اصفهان گفت: با نظر استانداری و جمعی از نمايندگان مردم اصفهان به دليل اينکه مصوبات دور دوم سفرها که در کمتر از هفت ماه پيش به تصويب رسيده بود، عملياتی نشده و انجام اين پروژه‌ها نيز با محدوديت زمانی مواجه است قرار بر اين شد تا سفر رئيس جمهور به استان اصفهان به زمان ديگری موکول شود.
ذاکر اصفهانی بيان داشت: با تشکيل کارگروه‌های مختلف در استانداری، رئيس جمهور دومين سفر خود را به اصفهان خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016