دوشنبه 4 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لاريجاني رئيس مجلس ماند، ابتکار

فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در جلسه عصر يکشنبه خود در انتخابات داخلي، لاريجاني را بار ديگر به عنوان رئيس مجلس برگزيد و باهنر به جاي ابوترابي به عنوان نايب رئيس اول انتخاب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش مهرمحمد رضا مير تاج الديني با اعلام اين خبر توضيح داد : در اين جلسه رياست لاريجاني بر مجلس هشتم با 147 راي از مجموع 170 راي اعضاي فراکسيون اصولگرايان مورد تاييد فراکسيون قرار گرفت .به گفته وي لاريجاني در اين انتخابات رقيب نداشت .نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي همچنين از انتخاب محمد رضا باهنر با کسب 118 راي به عنوان نايب رئيس اول و محمد حسن ابوترابي فرد با يک راي کمتر به عنوان نايب رئيس دوم انتخاب شد.

شهاب الدين صدر هم به عنوان ديگر کانديداي نيابت رئيس مجلس با کسب تنها 57 راي از نايب رئيسي بازماند .در اين انتخابات آشوري با 116 راي ، ناطق نوري با 84 راي و کوهکن با 83 راي به عنوان کارپردازان انتخاب شدند .وي همچنين با اعلام اينکه خود با 92 راي، حاجي بابايي با 100 راي، محمد دهقان (طرقبه) با 87 راي، محبي نيا با 74 راي، قرباني با 72 راي و دستغيب با 66 راي به عنوان منشي هاي هيئت رئيسه انتخاب شدند گفت : قرباني و دستغيب انتخابهاي جديد فراکسيون براي پيوستن به هيئت رئيسه هستند.گفتني است انتخابات هيئت رئيسه مجلس روز چهارشنبه هفته جاري در صحن علني برگزار مي شود و راي فراکسيون اقليت نيز در اين ميان تاثير گذار است.





















Copyright: gooya.com 2016