سه شنبه 1 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدعلی ابطحی: در ديدار خاتمی و هاشمی مباحث انتخاباتی نيز مطرح شده است، ايسنا

ـ کانديدای اصلاح‌طلبان هنوز اعلام حضور قطعی نکرده است

يک عضو شورای مرکزی مجمع روحانيون مبارز با بيان اين‌که " محمد خاتمی در روزهای اخير جلسه خصوصی با احزاب اصلاح‌طلب نداشته‌ است" هم‌چنين گفت: برخی اخبار مبنی بر اعلام کانديداتوری آقای خاتمی در دوشنبه‌شب صحت ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت الاسلام والمسلمين محمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) اظهار کرد: اکثريت قريب به اتفاق احزاب اصلاح‌طلب به طور مشخص اصرار بر حضور آقای خاتمی دارند و از کانديداتوری ايشان استقبال می‌کنند. تصور برخی اين است که ايشان بايد هرچه زودتر تصميم خود را اعلام کند، اما اين تصميم‌گيری هم‌چنان که در گزارش‌های برخی خبرگزاری‌ها آمده در ۷ ، ۸ روز آينده خواهد بود و همان‌طور که اعلام کردند، يا ايشان و يا آقای ميرحسين موسوی کانديدای نهايی اصلاح‌طلبان خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر چشم‌انداز روشنی از آينده انتخاباتی اصلاح‌طلبان ايجاد خواهد کرد.

وی چنين درباره اهداف ديدار سيدمحمد خاتمی با آيت الله هاشمی رفسنجانی به خبرنگار ايسنا گفت: طبيعتا در اين روزها به دليل فشردگی زمان، تعيين کانديدا و موضوع انتخابات بر همه ديدارهای آقای خاتمی سايه انداخته و ديدار ايشان با آيت‌الله هاشمی رفسنجانی و ديگر چهره‌های برجسته نظام درباره مسايل انتخاباتی نيز بوده است.





















Copyright: gooya.com 2016