چهارشنبه 10 خرداد 1385

جدال لفظي نمايندگان ايران و سوريه با نماينده اسرائيل در سازمان ملل، ايرانيوز

گيلرمان: ايران و سوريه محور شرارت‌اند!
احمد صادقي: اسرائيل بايد درب پايگاه‌هاي اتمي خود را باز كند


جلسه روز گذشته شوراي امنيت سازمان ملل شاهد جدال لفظي نمايندگان ايران و سوريه با نماينده اسرائيل بود.

به گزارش ايرانيوز به نقل از شبكه خبري ان 24، نماينده اسرائيل در شوراي امنيت، از ايران و سوريه به عنوان محور شرارت ياد كرد.
در مقابل ايران و سوريه نيز خواستار شفاف شدن وضعيت برنامه‌هاي اتمي اسرائيل شدند.
"گيلرمان"، نماينده اسرائيل در سازمان ملل، در نشست شوراي امنيت سازمان ملل، نمايندگان ايران و سوريه را هدف حمله لفظي خود قرار داد.
وي از ايران و سوريه به عنوان محورهاي شرارت ياد كرد و مدعي شد: ايران يكي از بزرگترين كشورهاي حامي تروريسم و تهديدي جدي براي صلح بين‌الملل محسوب مي‌شود.
"احمد الحريري"، ديپلمات سوري، در مقابل از تلاش‌هاي كشورش در مبارزه با تروريسم دفاع كرد و از شوراي امنيت خواست از انحرافات عقايد درخصوص مبارزه با تروريسم كه از سوي برخي از كشورها انجام مي‌شود، جلوگيري كند.
وي تصريح كرد: همه به خوبي مي‌دانند،‌ سرچشمه و خزانه تروريسم در منطقه؛ اشغالگران سرزمين‌هاي عربي است.
"الحريري" در ادامه به شدت از نماينده اين رژيم به دليل خطاب قرار دادن ايران و سوريه به عنوان محور شرارت انتقاد كرد و گفت: برنامه‌هاي اتمي اسرائيل به هيچ عنوان شفاف نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نماينده سوريه خطاب به نماينده اسرائيل گفت: پيشنهاد مي‌كنم بار ديگر منشور سازمان ملل را مطالعه كنيد. اگر نمي‌توانيد آن را بفهميد، جايي در اين سازمان نداريد.
در عين حال "احمد صادقي"، نماينده ايران، نيز اسرائيل را به ارتكاب جنايات جنگي متهم كرد. وي همچنين تاكيد كرد: سازمان ملل بايد اسرائيل را به باز كردن درهاي پايگاه‌هاي اتمي خود به روي بازرسان آژانس مجبور كند، و اين دقيقا درباره ايران نيز اتفاق افتاد و ايران به اين دعوت پاسخ مثبت داد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جدال لفظي نمايندگان ايران و سوريه با نماينده اسرائيل در سازمان ملل، ايرانيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016