چهارشنبه 3 خرداد 1385

معرفی گروگان های ناشناخته فاجعه تاسوکی، انتخاب

خبرگزاري انتخاب : محمد نجار که راننده سرویس بچه های پاسداران بوده ؛ دیگر گروگان این فاجعه است، ایشان به جز راننده سپاه این استان ، هیچ نوع فعالیت دیگری نداشته اند ، البته شایان ذکر است که گروهک جندا... حکم تردد خودرو ایشان را همواره نشان می دهد و می گوید پاسدار به گروگان گرفته که این طور نیست و در ابتدا کارت بسیجی عادی آقای حسین نجار را به نمایش می گذارد که این خود اثباتی برای این مدعاست.

خبرگزاري انتخاب : یکی از شهروندان سیستان و بلوچستان در تماس با خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، با طرح این سوال که «آیا تا به حال به فکر این افتاده بودید که بدانید گروگان های فاجعه تاسوکی چه کسانی هستند و آیا شغل و سمتی دارند یا نه ؟»، به معرفی گروگان های ناشناخته فاجعه تاسوکی پرداخت.

متن کامل اظهارات ایشان در گفت و گو با «انتخاب» در پی می آید:

علی پورشمسیان معاون اداره کل حراست هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اولین گروگان این حادثه می باشد ، وی برای حضور در یادواره شهدای سیستان از تهران به زابل آمده و پس از اتمام مراسم به همراه فرماندار زاهدان و چند تن دیگر عازم زاهدان می شوند که ... . نمی دانم چرا هیچ گونه اسمی از ایشان در رسانه ها و اخبار نمی شود؟

دومین فرد محمد شاهبازی است که پاسدار سپاه منطقه مقاومت بسیج استان سیستان و بلوچستان با درجه ستوان یکمی می باشد ، وی در مسائل سیاسی روزمره در این استان هیچ گونه نقشی نداشته و از پاسدارن کارمندی سپاه بوده است. ایشان هم در حال بازگشت از یادواره شهدای سیستان به گروگان گرفته شده است.

آقای محمد نجار که راننده سرویس بچه های پاسداران بوده ؛ دیگر گروگان این فاجعه است، ایشان به جز راننده سپاه این استان ، هیچ نوع فعالیت دیگری نداشته اند ، البته شایان ذکر است که گروهک جندا... حکم تردد خودرو ایشان را همواره نشان می دهد و می گوید پاسدار به گروگان گرفته که این طور نیست و در ابتدا کارت بسیجی عادی آقای حسین نجار را به نمایش می گذارد که این خود اثباتی برای این مدعاست.

حتی رادیو وابسته به سلطنت طلبان در گفت و گو با «نجار»، با داد و فریاد از او خواست که بگوید «چرا مردم را سرکوب می کردید؟!».پس مشخص می شود، اظهارات این گروگان، از روی فشار های زیاد عبدالمالک و افراد گروهش بوده است.

گروگان آزاد شده از بند این گروه ، امیر هراتی چهارمین ربوده شده می باشد که چند شب قبل توسط این گروه آزاد شد؛ ایشان ستوان سوم نیروی انتظامی است که در بخش آمار و پشتیبانی نیروی انتظامی مشغول به خدمت است.

این چهار نفر دارای سمت های سیاسی ، نظامی هستند ولی سه تن دیگر چه؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رضا لک زایی دانشجوی رشته فلسفه دانشگاه سیستان و بلوچستان است که در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل می باشد، ایشان 25 اسفندماه از زاهدان به سمت زابل می آمده است که ... ؛ البته عبدالمالک ریگی در مصاحبه اخیر خود از ایشان به عنوان طلبه یاد می کنند که نمی دانم چگونه است ولی اسناد این را نشان می دهد که وی هیچ گونه وابستگی به محیط حوزه ندارد و عضو هیچ گروه و حزبی هم نمی باشد.

خدابخش و خداداد باغبانی دو برادر هستند که در اسارت این گروه به سر می برند؛ این دو شخص از زابل به سمت زاهدان در حرکت بوده اند ، گفتنی است این دو برادر ، اصلا شغل رسمی ندارند. (شغل آزاد دارند)

با این وجود جای بسی تعجب از هلال احمر است که هیچ گونه واکنشی در این مورد از خود نشان نداده است؟
از وزارت علوم انتظار دیگری بود ؛ زیرا دو دانشجو در این فاجعه شهید و نیز یک دانشجوی به اسارت گرفته شده هیچ اقدامی انجام نداده ...!

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معرفی گروگان های ناشناخته فاجعه تاسوکی، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016