دوشنبه 1 خرداد 1385

هيئت رئيسه مجلس از موارد اعتراضي برخي نمايندگان تبرئه شد، فارس

خبرگزاري فارس:هيئت رسيدگي به اعتراضات نمايندگان در خصوص بررسي عملكرد رئيس و نواب رئيس شب گذشته تشكيل شد و اعضاي اين هيئت اعتراضات را وارد ندانستند.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس محمد مهدي مفتح سخنگوي هيئت رسيدگي به اعتراضات نمايندگان درباره عملكرد هيئت رئيسه مجلس امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راي گيري كه با ورقه و بصورت مخفي انجام شد،تمامي 30 نفر اعضاي هيئت،اعتراضات مطرح شده در مورد حداد عادل و باهنر را وارد ندانستند و تنها 2 نفر نسبت به عملكرد ابوترابي معترض بودند.
وي تصريح كرد:در جلسه شب گذشته كه 2 ساعت به طول انجاميد،ابتدا معترضين به صورت صريح و شفاف به بيان نظرات و اعتراضات خود پرداختند و پس از آن هيئت رئيسه مجلس با بيان نظرات خود در رابطه با موارد مورد اعتراض پرداخت و پس از آن راي گيري شد.
مفتح با تاكيد بر اين كه براي اولين بار است كه در تاريخ قوه مقننه هيئتي براي رسيدگي به اعتراضات نمايندگان به عملكرد هيئت رئيسه تشكيل مي‌شود، اظهار داشت: تشكيل اين هيئت نشانه پايبندي نمايندگان به قانون و الگوي مناسب براي ساير دستگاه‌ها جهت پاسخگويي به مردم و قانون است.
نماينده رزن گفت: معترضين به عملكرد هيئت رئيسه،هدف خود از اعمال ماده 25 آيين نامه داخلي براي تشكيل اين هيئت،شأن مجلس و ارتقاء كارآمدي مجلس و بهينه سازي امور مجلس بيان كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هيئت رسيدگي به اعتراضات نمايندگان درباره عملكرد رئيس و نواب رئيس مجلس شب گذشته با حضور رؤساي كميسيونهاي تخصصي مجلس، اعضاي كميسيون تدوين آيين نامه داخلي و اعضاي هيئت رئيسه مجلس تشكيل شد.
علي احمدي نماينده ممسني، اكبر اعلمي نماينده تبريز و رضا طلائي نيك نماينده بهار و كبودر آهنگ از نمايندگان معترض به عملكرد هيئت رئيسه بودند.
رياست اين هيئت با علاء الدين بروجردي بود و نواب رئيس محمد باقر بهرامي و موسي قرباني و حسين سبحاني نيا و محمد دهقان نيز منشي اين هيئت بودند.
هنگام راي گيري رئيس و نواب رئيس مجلس از جلسه خارج شدند.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هيئت رئيسه مجلس از موارد اعتراضي برخي نمايندگان تبرئه شد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016