پنجشنبه 28 اردیبهشت 1385

احمدي نژاد: دو ميليارد جمعيت از دستيابي ايران به انرژي هسته اي خوشحال شدند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس جمهوري در دومين روز از سفر استاني خود به استان مركزي در جمع مردم شهرستان زرنديه با اشاره به نام‌‏گذاري سال جاري به نام پيامبر اعظم(ص) گفت: پيامبر ما مظهر همه زيبايي‌‏ها ، خوبي‌‏ها و خيرات بود؛ او الگوي هميشگي براي بشريت و كامل‌‏ترين و زيباترين الگو براي سعادت همه انسان‌‏هاست.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايلنا به استان مركزي، آقاي احمدي نژاد ادامه داد: هر كس از خدا اطاعت كند پيروز است و هيچ قدرتي بر او سلطه پيدا نخواهد كرد و ملت ايران با ايمان به خدا و تبعيت از پيامبر توانسته است پرچم عدالت‌‏خواهي را برافرازد و در مقابل همه توطئه‌‏ها و بداخلاقي‌‏ها بايستد.
احمدي‌‏نژاد با بيان اينكه كساني كه مي‌‏خواهند مانع حركت ملت ايران شوند از راه خدا و دين خدا دور شده‌‏اند، گفت: آنها مي‌‏دانند كه امروز با يك ملت مومن و حق‌‏جو طرف هستند و كساني كه به خدا ايمان بياورند و مقاومت كنند خدا آنان را ياري خواهد كرد.
وي ادامه داد: ما بارها اعلام كرده‌‏ايم ملت ايران به دليل فرهنگ توحيدي خود طرفدار صلح و سعادت در بين تمام ملت‌‏ها است و ملت ما تابع قانون و پيرو قانون است و در طول تاريخ ملت ايران هيچ گاه حق ملتي را تضييع نكرده است.
رييس‌‏جمهور پايه‌‏هاي صلح و امنيت جهاني را بر مبناي عدالت دانست و گفت: اگر عده‌‏اي خود را مافوق قانون بدانند آن‌‏گاه همه معادلات عالم به هم خواهد ريخت و هيچ‌‏كس روي آرامش را نخواهد ديد.
وي ادامه داد: نمي‌‏شود يك سازمان بين‌‏المللي قانون را براي يك كشور يك جور تفسير كند و براي كشور ديگري جوري ديگر و ملت ايران هيچ گاه اين تبعيض را نخواهد پذيرفت.
رييس‌‏جمهور با اشاره به بحث هسته‌‏اي ايران گفت: هر گونه نگراني در مورد موضوع هسته‌‏اي از بي‌‏قانوني و بي‌‏عدالتي برخي قدرت‌‏هاست آن‌‏ها تابع قانون شوند و براي خودشان مشكل ايجاد نكنند و مطمئن باشند كه پيشرفت ملت ما در خدمت پيشرفت صلح و امنيت جهاني خواهد بود
.
وي ادامه داد: برخي‌‏ها از پيشرفت ملت ما ناراحت مي‌‏شوند كه بايد به آن‌‏ها بگوييم ناراحت شويد شما بايد ريشه مشكل را در خودتان جستجو كنيد آن‌‏هايي كه از پيشرفت ديگران ناراحت مي‌‏شوند داراي يك مريضي روحي و رواني هستند.
احمدي نژاد تصريح كرد: اصولا مايع اصلي شادماني در عدالت است و كساني كه از عدالت بويي نبرده‌‏اند شادي را تجربه نمي‌‏كنند.
احمدي‌‏نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه ملت ايران به دنبال دوستي با ملت‌‏هاي عالم است، گفت: برخي از ملت‌‏ها كه مشروعيت ندارند از دايره دوستي ملت ايران خارج هستند در حالي كه بيش از 2 ميليارد جمعيت از دستيابي ايران به انرژي هسته‌‏اي خوشحال شده و جشن گرفتند.
وي ادامه داد: وقتي قانون براي همه باشد صلح و آرامش به وجود مي‌‏آيد ما با كسي دعوا نداريم و آن‌‏ها بي‌‏جهت براي خودشان مشكل درست نكنند .
احمدي‌‏نژاد با بيان اينكه بايد كشور را بسازيم، تصريح كرد: ما يك ملت و يك خانواده بزرگ هستيم كه بايد كشور را بسازيم و عدالت يعني اين كه همه بايد از امكانات به طور مساوي برخوردار شوند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: يكي از مشكلات اصلي در كشور معضل بيكاري است و براي حل اين مشكل دولت با سهميه‌‏بندي تسهيلات بانكي كه به طور جداگانه در اختيار هر شهرستان قرار خواهد گرفت به دنبال حل اين مشكل است.
وي ادامه داد: دولت براي ساخت كشور پشتيبان شماست و دستگاه‌‏هاي دولتي بايد خودشان را خادم اين ملت بدانند و اگر كسي در دستگاه‌‏هاي دولتي هنوز از فرهنگ خدمت‌‏رساني فاصله دارد بداند كه جايي در اين دولت نخواهد داشت.
رييس‌‏جمهور در خاتمه از اختصاص بودجه‌‏اي جهت تجهيز بيمارستان زرنديه ، توسعه و تجهيز واحد دانشگاهي علمي و كاربردي، ساخت دو سالن ورزشي مخصوص دختران و پسران، ايجاد فضاهاي ورزشي بزرگ و راه‌‏اندازي ادارات مهم در شهرستان زرنديه خبر داد.

Copyright: gooya.com 2016