سه شنبه 26 اردیبهشت 1385

آخرين خبرها از منصور اسانلو، رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت واحد، در زندان اوين، کمیته دانشجویی گزارشگران حقوق بشر

کمیته دانشجویی گزارشگران حقوق بشر
Student committee of
human right reporters
تاریخ 25/2/1385
شماره 35-2006

بر اساس آخرین اخبار رسیده از زندان اوین ،منصور اسانلو هم اکنون در بند 2 بازداشتگاه اطلاعات زندان اوین به سر می برد.

به گفته ی منابع آگاه در زندان اوین منصور اسانلو هر هفته به شعبه 14 بازپرسی منتقل می شود و به صورت مستمر تحت بازجویی قراردارد. بر طبق همین گزارش مامورین امنیتی تلاش دارند با تحت فشار قرار دادن اسانلو، وی را وادار به پذیرش اتهاماتی از قبیل ارتباط با عناصر خارجی و دریافت کمک های مالی از اپوزسیون کنند.

منصوراسانلو رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت واحد که با از گذشت بیش از 5 ماه همچنان در زندان به سر می برد، در این مدت در اثر فشارهای عصبی وارده دچار خونریزی معده و بیماری پوستی شده اما مسئولین از انتقال وی به بیمارستان و مداوای اوامتناع می کنند.

شایان ذکر است که شاکی این پرونده شرکت واحد، مدعی العموم(دادستان تهران) می باشد.

لازم به یادآوری است در طی ماه های گذشته کارکنان شرکت واحد ضمن برگزاری تحصن و اعتصاب نسبت به بازداشت منصور اسانلو و شرایط نابسامان معیشتی خود اعتراض کردند که در پی آن تعداد بسیاری از آنان از جمله اعضای سندیکای شرکت واحد بازداشت و به بند 209 زندان اوین منتقل شدند و عده ی زیادی نیز از کار اخراج شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتنی است با وجود اعتراضات شدید داخلی و بین المللی نسبت به ادامه بازداشت و حبس منصور اسانلو، وی همچنان در بازداشت موقت به سر می برد و مسئولین قضایی از تبدیل قرار بازداشت وی به وثیقه و یا برگزاری جلسه دادگاه برای او خودداری می کنند.

کمیته دانشجویی گزارشگران حقوق بشر
komite_gozareshgar@yahoo.com
www.komitegozareshgar.blogfa.com

Copyright: gooya.com 2016