یکشنبه 17 اردیبهشت 1385

محمود احمدي نژاد: ايران بر سر منافع ملي با هيچ كس شوخي ندارد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس‌‏جمهوري گفت: اگر برخي برخلاف قوانين و با زورگيري و بداخلاقي عليه ملت ايران تصميم بگيرند و بيانيه صادر كنند، ملت ايران بيانيه آنان را تنها به ديوار خواهد زد و اگر بخواهند محدوديتي براي ما ملت ايران ايجاد كنند، صد برابر به خودشان باز خواهد گشت؛ چرا كه بر سر منافع ملي با هيچ كس شوخي نداريم.

به گزارش خبرنگار" ايلنا", محمود احمدي‌‏نژاد در گردهمايي سراسري فرماندهان نيروي مقاومت بسيج, گفت: مخالفت دشمنان به دليل ادعاي انحراف ما به سمت سلاح هسته‌‏اي نيست، بلكه آنها نگران بازيابي هويت اسلامي، خودباوري و پيشرفت‌‏هاي علمي و صنعتي دنياي اسلام هستند.
وي افزود: ملت ايران از توانمندي لازم براي صيانت از منافع خود برخوردار است.
احمدي‌‏نژاد, تهديدهاي برخي قدرت‌‏ها عليه ايران و پيشرفت‌‏هاي امروز كشور را حاصل زحمات جوانان ايران دانست و گفت: اين ملت از توانمندي‌‏ها و ابتكارات و طراحي‌‏هاي لازم براي صيانت از منافع خود در قبال توطئه‌‏هاي دشمنان برخوردار است.
رييس‌‏جمهوري ادامه داد: بسيجيان بهترين ياران انقلاب هستند و افتخار دارم كه در خدمت سربازان راه سرخ ولايت و فداكاران مسير تحقق آرمان‌‏هاي اسلامي باشم.
احمدي‌‏نژاد افزود: سال پيامبر، سال توكل، صبر، خدمت و قدم نهادن در راه پيشرفت علمي و معنوي است.
وي معتقد است؛ مشكلات جامعه بشري به خاطر دوري از توحيد و تعاليم پيامبران است و ظلم و فضاي تهديد به دليل فراموشي اين تعاليم است و تنها راه حل بازگشت به توحيد و خداپرستي است.
رييس‌‏جمهوري با بيان اينكه ملت ايران در 27 سال گذشته پرچمدار عدالت‌‏خواهي و خداپرستي در دنيا است، يادآور شد: ساختن ايران ماموريت امروز ما است و وظيفه داريم جامعه مترقي، پيشرفته و اسلامي برپا كنيم تا الگوي حيات طيبه و زندگي سعادتمند براي بشريت باشد.
وي با تاكيد بر تقويت خودباوري در نسل جوان گفت: ملتي كه خود باوري داشته باشد، همه قله‌‏هاي ترقي را پشت سر خواهد گذاشت؛ بنابراين زنده كردن خودباوري از مهمترين وظايف ماست.
احمدي‌‏نژاد خاطرنشان كرد: نگراني كشورهاي غربي نسبت به ايران مضاعف است؛ زيرا آنها ويژگي‌‏هايي در ملت ايران مي‌‏بينند كه اين ويژگي‌‏ها آنان را نگران كرده است.
به گفته وي, آنها خوب مي‌‏دانند ملت ايران داراي سابقه تمدني و فرهنگي بسيار ارزشمند، داراي استعدادهاي بسيار شگرف، نظام ارزشي و قابل بهره‌‏برداري و الگوگيري است.
وي با اشاره به اينكه, ملت ايران مي‌‏تواند به سرعت در همه عرصه‌‏ها الگوي ملت‌‏ها باشد, افزود: اين مهمترين عامل نگراني آنان است، بنابراين آنان نگران حمله ايران به هيچ كشوري نيستند، چرا كه در طول تاريخ اين امر ثابت شده است.
احمدي‌‏نژاد تصريح كرد: آنها در سراسر دنياي اسلام مزاحمت‌‏هايي به وجود مي‌‏آورند؛ از سودان و شمال آفريقا گرفته تا لبنان، سوريه، عراق و كشورهاي خليج فارس، بنابراين خوب مي‌‏دانيم كه آنها نمي‌‏خواهند دنياي اسلام به فناوري‌‏هاي نوين دست پيدا كند.
وي در خصوص تبليغات منفي رسانه‌‏هاي غرب عليه ايران, گفت: اگر اين كار عظيم تبليغاتي شكسته شود، ملت‌‏ها به سمت ايران روي مي‌‏آورند و عمق نفوذ ايران در دل ملت‌‏ها چند برابر مي‌‏شود.
به گفته احمدي‌‏نژاد, در اين مدت كوتاه اعلام دستيابي ايران به سوخت هسته‌‏اي، مناسبات جهاني به سرعت و به طور لحظه‌‏اي در حال تغيير است كه اين امر موجب عصبانيت برخي قدرت‌‏هاي زورگو را فراهم كرده است.
وي تصريح كرد: آنها تصور مي‌‏كنند كه اگر تصميمات نامشروع خود را پشت نقاب آژانس و شوراي امنيت بگذارنند، مشروعيت پيدا مي‌‏كنند.
وي افزود: ايران خواهان صلح و دوستدار ملت‌‏هاست و هر جا مشكلي براي ملتي پيش بيايد، ملت ايران دل نگران مي‌‏شود؛ بنابراين پيشرفت ما نقطه مقابل و تهديدي براي هيچ ملتي نيست.
احمدي‌‏نژاد, خاطرنشان كرد: دشمنان نگران بازيابي هويت اسلامي, خودباوري و پيشرفت‌‏هاي علمي و صنعتي دنياي اسلام هستند.
به گفته وي, اگر نقش سازمان‌‏هاي بين‌‏المللي ترجمه حرف چند قدرت زورگو است، ما مترجم استخدام مي‌‏كنيم و البته خودمان انواع زبان‌‏ها را مي‌‏فهميم و نيازي به اين امر نيست و همچنين ديگر نيازي به دبيركل، سازمان ملل و غيره نيست.
وي با اشاره به عدم حضور ايران در معاهده NPT يادآور شد: اگر امضاي معاهده‌‏اي موجب نقض حقوق ملتي شود، در اين امر تجديد نظر خواهد كرد و آن معاهده ديگر اعتباري نخواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس‌‏جمهوري با اشاره به تهديدات تحريم ايران از سوي برخي قدرت‌‏ها گفت: آنان چه چيزي را مي‌‏خواهند تحريم كنند؛ ما 27 سال است كه در تحريم به سر مي‌‏بريم و آنان گره‌‏اي از مشكلات ما را باز نكردند و پيشرفت‌‏هايي كه امروز مي‌‏بينيم به دست جوانان ايران بوده است. بنابراين به آنان توصيه مي‌‏كنيم خود را منزوي نكنيد و تهوع ملت‌‏ها را نسبت به خود بيشتر نكنيد.
احمدي‌‏نژاد معتقد است؛ تنها نقطه اميد قدرت‌‏هاي زورگور صلح با ملت ايران است و آنها از بيرون و داخل عمليات رواني سنگيني به راه انداخته‌‏اند تا صفوف ملت ايران را از هم جدا كنند و اما مطمئنم اين بار نيز به لطف الهي دست خالي برخواهند گشت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمود احمدي نژاد: ايران بر سر منافع ملي با هيچ كس شوخي ندارد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016