یکشنبه 17 اردیبهشت 1385

بوش: جامعه‌ جهاني تهديدهاي ايران را جدي بگيرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: انرژي هسته‌يي


جورج بوش در تازه‌ترين اظهارات خصمانه‌اش عليه ايران از جامعه‌ي جهاني خواست آنچه را كه "تهديدهاي رييس‌جمهور ايران" خواند، بسيار جدي بگيرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري فرانسه، جورج بوش، رييس‌جمهور آمريكا، در گفت و گو با مجله‌ي آلماني بيلدام زونتاگ بار ديگر تكرار كرد، با وجود آن كه راه‌حل ديپلماتيك برنامه‌ي هسته‌يي ايران را ترجيح مي‌دهد، تمامي گزينه‌ها از جمله گزينه‌ي نظامي در اين باره بر روي ميز قرار دارد.

وي همچنين مدعي شد: وقتي محمود احمدي‌نژاد، رييس‌جمهور ايران مي‌گويد مي‌خواهد اسراييل را نابود كند جهان بايد آن را بسيار جدي بگيرد و به علاوه اين تهديدي عليه يك متحد آمريكا و آلمان است.

پايگاه اينترنتي نشريه اشپيگل نيز به نقل از بوش نوشت كه آلمان مي‌تواند در شراكت با آمريكا نقش رهبري را بازي كند و اين امر در خصوص مساله‌ي ايران كاملا مشهود است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بوش افزود: مركل در خصوص مساله‌ي هسته‌يي ايران موضعي قاطع داشته و اين مهم است كه ايراني‌ها بدانند آلمان همراه با ديگران براي ارسال پيامي صريح به تهران كار مي‌كند؛ مبني بر اين كه دنبال كردن برنامه‌ي هسته‌يي - سلاح‌ هسته‌يي - آن‌ها را در جهان منزوي خواهد كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بوش: جامعه‌ جهاني تهديدهاي ايران را جدي بگيرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016