یکشنبه 10 اردیبهشت 1385

بازرسي و تفتيش منزل يكي از اعضاي سنديكای شرکت واحد، ادوار نيوز

ادوارنيوز: شب گذشته ماموران امنيتي با يورش به منزل منصور حيات غيبي از اعضاي سنديكا، منزل وي را مورد تفتيش قرار دادندابراهيم مددي نايب رييس سنديكا با اعلام اين خبر به خبرنگار ادوارنيوز گفت: سنديكا براي روز جهاني كارگر در اول ماه مه بسته هاي كوچكي را تهيه كرده بود كه در آنها مقداري شكلات و يك كارت تبريك از سوي سنديكا كه بر روي آن اصل 26 قانون اساسي كه بر حق شهروندان بر تشكيل اتحاديه صنفي تاكيد دارد قرار داشت.

نيروهاي امنيتي مقارن با ساعت 12 شب گذشته به منزل منصور حيات غيبي مراجعه كرده و با حكم بازرسي وارد منزل شده اند و اين بسته ها را كه قرار بود در روز اول ماه مه به رانندگان شركت واحد هديه شود را ضبط كرده اند.

در هنگام مراجعت ماموران ، حيات غيبي و همسرش در منزل حضور نداشته اند و تنها دو دختر وي در منزل بوده اند. مددي با انتقاد از نحوه حضور و بازرسي ماموران در ساعت 12 نيمه شب و ايجاد هراس براي خانواده حيات غيبي گفت: آقاي حيات غيبي مستاجر پدر خانومشان هستند كه ايشان از جانبازان جنگ بوده و و هنوز به دليل موج گرفتگي از ناراحتي هاي عصبي رنج ميبرد. مددي همچنين اشاره كرد كه در جريان بازرسي در بيرون منزل يك فرد ملبس به لباس پليس همراه با يك سگ پليس حضور داشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مددي همچنين در مورد وضعيت كارگران از كار بيكار شده گفت: روز گذشته براي پيگيري خواسته هايمان به اداره مركزي شركت واحد مراجعه كرديم كه متاسفانه جواب درستي به ما داده نشد و همچنين اعضاي حراست و مديران شركت واحد شفاها اعلام كردند كه در مورد سنديكا و افراد از كار بيكار شده مسئوليت از دست ما خارج است و از طرف شوراي تامين استان در مورد اخراج شما تصميم گريري شده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بازرسي و تفتيش منزل يكي از اعضاي سنديكای شرکت واحد، ادوار نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016