چهارشنبه 16 فروردین 1385

آخرین اخبار از وضعیت منصور اسانلو در زندان اوین، وبلاگ سندیکای اتوبوس رانی

منصور اسانلو در سلول انفرادی در بند امنیتی 209 زندان اوین که متعلق به اطلاعات سپاه است در سلامت کامل و روحیه ای بالا به سر می برد. این خبر را ناصر زرافشان در دیداری که با جمعی از دانشجویان در ایام نوروز که به مرخصی آمده بود بیان کرد.
ایشان افزودند که اسانلو در سلامت جسمی مطلوبی به سر می برند و حاضر نشده است به خواست های بازجویان مبنی بر اعترافات واهی و یا عذرهخواهی و طلب عفو تن در دهد.
همچنین دکتر زرافشان که خود حقوقدان و وکیل خانواده های قربانیان قتل های زنجیره ای بوده است و به خاطر همین هم در زندان به سر می برند افزود که هیچ مورد قابل توجهی و اتهامی در پرونده ی منصور اسانلو وجود ندارد که بتوان به بهانه ی آن به صورت حقوق و قانونی او را محکوم کرد. به همین دلیل مسئولان نمی خواهند دادگاه او را به زودی تشکیل دهند و همچنان قصد دارند که او را در بازداشت موقت غیرقانونی و یک وضعیت بلاتکلیف نگاه دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در آخر آقای ناصر زرافشان از تمامی فعالان کاگری دانشجویی و حقوق بشر خواستند که تلاش خود را برای آزادی اسانلو و دیگر زندانیان کارگی و دانشجویی و سیاسی بیشتر کنند و نگذارند اسانلو به دست فراموشی سپرده شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرین اخبار از وضعیت منصور اسانلو در زندان اوین، وبلاگ سندیکای اتوبوس رانی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016