سه شنبه 8 فروردین 1385

اولين جلسه دادگاه يك روزنامه نگار در دادگاه انقلاب اردبيل برگزار شد، تبريزنيوز

پيمان پاك مهر . روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:00989144157400

تبريز نيوز :سرويس حقوق بشر:اولين جلسه دادگاه "امير حسين موحدي"، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر در شعبه چهارم دادگاه انقلاب اسلامي اردبيل برگزار شد.

"امير حسين موحدي"،در خصوص اولين جلسه دادگاه خود به سرويس حقوق بشر "تبريز نيوز"، گفت:برابر احضاريه شعبه يكم دادگاه انقلاب اسلامي مشگين شهر، كه در آن به اتهاماتي چون ‌تبليغ عليه جمهوري اسلامي اشاره شده بود ، به همراه وكيلم "سيد محمد رضا فقيهي" ساعت 10صبح هفتم فروردين 85 در اين دادگاه حاضر شدم.

وي افزود:در اين جلسه قاضي "فرج زاده"، رييس شعبه چهارم دادگاه انقلاب اسلامي اردبيل به ذكر اتهامات پرداخته و برابر درخواست وكيلم فرصت مطالعه پرونده و نت برداري از آن به وي داده شد.

اين روزنامه نگار و فعال حقوق بشر در خصوص برخورد و رفتار قاضي گفت:اين دادگاه در فضاي مثبتي برگزار شد و قاضي پرونده به دقت به سخنان من و شاهد ما در پرونده توجه كرد بطوريكه وكيلم برخورد قاضي را كم نظير در رسيدگي به پروندهاي سياسي عنوان كرد.

"امير حسين موحدي"،تصريح كرد: وكيلم جهت مطالعه پرونده و كارشناسي در روند تشكيل پرونده و شهادت شاهدي كه بسياري از نا گفته ها را بر ملا ساخته و مي تواند ما را در ثبوت ادعايمان (برخلاف آنچه در پرونده آمده ) ياري كند ، از قاضي دادگاه تقاضاي استمهال وقت قانوني كرد كه با آن موافقت شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي يادآور شد:با استناد به اتهامات سياسي ، پيشتر در 10 آذر 84 با سپردن وثيقه 30 ميليون توماني از زندان آزاد شده ام.

گفتني است شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامي مشگين شهر به نيابت از شعبه چهارم دادگاه انقلاب استان اردبيل اقدام به صدور احضاريه به اين روزنامه نگار نموده بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اولين جلسه دادگاه يك روزنامه نگار در دادگاه انقلاب اردبيل برگزار شد، تبريزنيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016