جمعه 4 فروردین 1385

اعدامها در ايران را متوقف کنيد! کميته بين المللي عليه اعدام

اين تيتر روزنامه اورنسال چاپ ترکيه است که در مورد کنفرانس مطبوعاتي در مقابل سفارت رژيم اسلامي در آنکارا گزارش داده است.

‘İran’daki idamlar dursun’

در بخشي از اين نوشته آمده است که به دعوت کميته بين المللي عليه اعدام در مقابل سفارت رژيم اسلامي، يک کنفرانس مطبوعاتي برگزار شد. اين برنامه با استقبال سازمانهاي متعددي در ترکيه روبرو شد. در اين گزارش اسامي سازمانهاي دفاع کننده و حامي اين کنفرانس مطبوعاتي نيز درج شده است. اورنسال ادامه ميدهد: در مقابل سفارت رژيم اسلامي نازيلا زماني فعال کميته عليه اعدام، به زبان ترکي و مسعود طلوعي فر به زبان فارسي سخنراني کرده و اعدامهاي اخير در ايران و اعدام فعالين سياسي را محکوم کردند.
اين مطلب يک روز بعد از کنفرانس مطبوعاتي فعالين کميته عليه اعدام يعني روز ۲۳ ماه مارس انتشار يافته است.

فعاليت بين المللي عليه اعدام و افشاگري در مورد ابعاد سبعيت جمهوري اسلامي، تا کنون توانسته موجي از انزجار و نفرت از حکومت اسلامي را دامن زده و جان تعداد زيادي را از اعدام نجات دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کميته بين المللي عليه اعدام فعاليت در کشور ترکيه بر عليه اعدامها در ايران را بسيار مثبت و مهم ارزيابي کرده و از همه نهادهاي مدافع حقوق انساني و احزابي که در کنفرانس مطبوعاتي در مقابل سفارت جمهوري اسلامي حضور داشتند، تشکر ميکند. ما بايد بتوانيم با دامن زدن به يک موج همبستگي بين المللي حکومت جنايت اسلامي را تحت فشار گذاشته و جلو قتل هاي بيشتر در زندانها را بگيريم.

کميته بين المللي عليه اعدام
۲۴ ماه مارس ۲۰۰۶

تلفن تماس: ۰۰۴۹۱۷۷۵۶۹۲۴۱۳
minaahadi@aol.com

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعدامها در ايران را متوقف کنيد! کميته بين المللي عليه اعدام' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016