پنجشنبه 4 اسفند 1384

‏پيام آيت الله منتظري ‏‏به مناسبت توهين و تخريب حرم دهمين امام شيعيان‏

بسم الله الرحمن الرحيم

‏(و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون)

‏حادثه دلخراش تخريب گنبد و حرم مطهر دو امام مظلوم و عظيم الشأن حضرت هادي و حضرت عسكري (ع) به‏ ‏وسيله بمب گذاري موجب تأثر و تأسف شديد گرديد. به نظر مي‎رسد اين فاجعه كه مصيبت بزرگي براي امت‏ ‏اسلامي مي‎باشد حلقه جديدي است از فتنه گروه منحرف القاعده و امثال آن كه متأسفانه خود را به اسلام منسوب‏ ‏كرده و مأموريت اصلي آنها بدنام كردن اسلام واقعي و ايجاد جنگ داخلي بين مذاهب اسلامي در كشور عراق‏ ‏مي‎باشد. آنچه در خنثي نمودن ابعاد فتنه اين گروههاي منحرف مؤثر است اولا آگاهي و تنبه اهل سنت و جدا كردن‏ ‏حساب اين گروههاي فتنه گر از خودشان و اظهار تبري از آنها، و ثانيا قطع حمايتهاي مادي و معنوي از آنان‏ ‏مي‎باشد.
‏ ‏برادران اهل سنت در عراق بدانند اگر با منزوي نمودن اين گروه و قطع حمايت از آنان ، فتنه آنان را از بين نبرند‏ ‏سالهاي متمادي كشورشان دچار جنگ داخلي خواهد شد و جز ضربه به اسلام عزيز و اتلاف نفوس و از بين رفتن‏ ‏سرمايه هاي كشور مظلوم عراق عاقبتي نخواهد داشت .
‏ ‏انتظار مي‎رود سازمان كنفرانس اسلامي با يك اقدام جدي و به دور از شعار، تدبيري اتخاذ كند تا كشورهاي‏ ‏اسلامي براي مهار نمودن و از بين رفتن اين گروههاي خشن و جلاد چاره اي بينديشند و اگر خداي ناكرده از ناحيه‏ ‏بعضي از آنها مساعدتهايي به اين گروهها مي‎شود آن را قطع نمايند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

‏ ‏اينجانب اين مصيبت بزرگ را به حضرت ولي عصر ارواحنا فداه و به حوزه هاي علميه و حضرات مراجع و‏ ‏علماي اعلام و همه مسلمانان جهان تسليت مي‎گويم . و از خداوند متعال عاجزانه مسألت دارم كه هرچه زودتر‏ ‏امنيت و آسايش را در كشور اسلامي عراق مستقر سازد، و دست قدرتهاي خارجي را از كشور مظلوم عراق‏ ‏كوتاه نمايد.
‏ ‏والسلام علي جميع الاخوة و الاخوات و رحمة الله و بركاته .

‏23 محرم الحرام 1427 - ‏1384/12/3‏‏
‏حسينعلي منتظري

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '‏پيام آيت الله منتظري ‏‏به مناسبت توهين و تخريب حرم دهمين امام شيعيان‏' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016