جمعه 16 دی 1384

وضعيت تحصيلي نامعلوم سه عضو انجمن اسلامي دانشگاه لرستان، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - خرم‌آباد
سرويس: سياسي


سه دانشجوي تعليقي از تحصيل موقت عضو انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه لرستان خواستار روشن شدن وضعيتشان شدند.


«سيامك نادعلي» _ يكي از اين دانشجويان _ در گفت‌گو با خبرنگار سياسي ايسنا با انتقاد از عملكرد هيات نظارت دانشگاه، مبني بر پايان دادن به فعاليت اين انجمن در دانشگاه لرستان يادآور شد: اقدامات انجام شده از طرف هيات نظارت دانشگاه در برداشتن تابلوي سردرانجمن و زدن قفل به درب آن كاملاً غيرقانوني و براي اولين بار در كشورانجام شده است و حكم تعليق براي سه تن از دانشجويان فعال عضواين انجمن و ممنوع الورود كردن آنها به دانشگاه نيز در جهت پايان دادن به فعاليت‌هاي اين انجمن بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه با ناقص خواندن احكام تعليقي ارائه شده به دانشجويان مذكور خواستار مشخص شدن زمان تعليق و موارد اتهامي به صورت مكتوب شد و اظهارداشت: متاسفانه در حكمي كه به ما داده شده نه زمان شروع تعليق و نه موارد اتهامي ذكر شده است و هر چه پيگيري مي‌كنيم نيز هيچ گونه پاسخي مبني بر اين موارد داده نمي‌شود.


نادعلي در ادامه گفت: ما سه دانشجوي تعليقي در حال حاضر وضعيتمان مشخص نيست و نمي‌دانيم آيا مي‌توانيم در جلسات امتحاني ترم جاري شركت كنيم يا خير.


وي متذكر شد: با توجه به اين كه تنها يك هفته به زمان امتحانات پايان ترم باقيست مسوولان دانشگاه از هرگونه پاسخي دراين رابطه خودداري مي‌كنند و ما نيز كه بر سر دو راهي مانده‌ايم از يك طرف اگر بخواهيم در جلسات امتحان حاضر شويم چون ممنوع الورود به دانشگاه هستيم عملاً قادر نخواهيم بود واز طرف ديگر چنانچه در جلسات امتحان حاضر نشويم ممكن است با مشروطي پايان ترم مواجه و با وضعيت بدتري روبرو شويم.


همچنين در اين رابطه، دكتر «زمانيان»، معاون دانشجويي دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، تنها با ذكر اين مطلب كه «احكام صادره براي اين سه دانشجو بايد مراحل قانوني خود راطي كند»، از دادن هر گونه پاسخي درباره‌ي پايان اين مراحل و مشخص شدن وضعيت اين دانشجويان خودداري كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وضعيت تحصيلي نامعلوم سه عضو انجمن اسلامي دانشگاه لرستان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016