چهارشنبه 18 آبان 1384

مدير مسؤول «دامپزشك» در دادگاه: هدف ما بحث كلي مسائل مربوط به دامپزشكي و اصلاح در نظام اداري است نه شخصي خاص، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

دادگاه مدير مسؤول نشريه‌ي "دامپزشك" با شكايت شاكي خصوصي و به اتهام توهين صبح امروز در شعبه‌ي 76 دادگاه كيفري استان تهران و با حضور هيأت منصفه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيدجاويد آل‌داوود، مديرمسؤول نشريه‌ي "دامپزشك" در دفاع از خود اظهار داشت: مطالب مورد استناد شاكي خصوصي مربوط به بخش دارويي سازمان دامپزشكي بوده چون شركت‌هاي خصوصي ثروتمندي در اين بخش حضور دارند و مرتكب تخلفات مالي زيادي مي‌شوند در واقع خواستيم با نوشتن اين مقاله وقوع اين تخلفات مالي را به اطلاع مسؤولان سازمان برسانيم.


وي افزود: البته در انتشار اين مطلب اشتباه تايپي رخ داده و به اشتباه به جاي نام آقاي "ميرسليمي" نام آقاي "سليمي" ذكر شده بود كه من به محض اطلاع از اين موضوع خدمت ايشان رفتم و معذرت‌خواهي كردم. البته بايد بگويم در زمان انتشار اين مقاله آقاي سليمي كه از بنده شكايت كرده‌اند اصلا در بخش دارويي سازمان مشغول به كار نبوده‌اند.


آل‌داوود در توضيح عنوان كارمند دون‌پايه كه در شكايت به آن استناد شده است، گفت: گفتن اين كلمه توهين نيست بلكه صرفا يك رتبه‌ي اداري است. كلمه‌ي تنظيم بازار هم كه شاكي از آن شكايت كرده توهين به حساب نمي‌آيد بلكه يكي از افتخارات دولت نيز به شمار مي‌آيد.


وي افزود: من به عنوان مديرمسؤول در مدت 9 سال انتشار نشريه با اهداف علمي و روشنگري اقدام به انتشار مطالبي براي متخصصان اين فن مي‌كردم و در واقع هدف ما بحث كلي مسائل مربوط به دامپزشكي و اصلاح در نظام اداري است نه شخصي خاص.


در اين لحظه، قاضي صارمي از مديرمسؤول اين نشريه سوال كرد كه فردي كه شما در مقاله‌تان به آن اشاره كرده‌ايد آيا در بخش خصوصي دارو مشغول به فعاليت هستند يا در سازمان نظام پزشكي؟ كه آل‌داوود پاسخ داد: در بخش خصوصي.


صارمي گفت: منظور شما از استفاده‌ي كلمه‌ي دون‌پايه براي فردي كه مي‌گوييد در بخش خصوصي مشغول به فعاليت است، چيست؟ كه آل‌داوود سكوت كرد و پاسخي نداد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس شعبه‌ي 76 دادگاه كيفري پس از اخذ دفاعيات، ختم دادرسي اين پرونده را اعلام كرد.

Copyright: gooya.com 2016