یکشنبه 9 مرداد 1384

عيسي سحرخيز: ما نمي‌توانيم فوت آقاي گنجي در بيمارستان ميلاد را تاييد كنيم؛ آخرین گزارش از وضعیت گنجی، امروز

در پي انتشار شايعاتي مبني بر مرگ اكبر گنجي در اثر اعتصاب غذا، عيسي سحرخيز عضو تيم سه نفره مذاكره كننده با دادستاني تهران به خبرنگار امروز گفت: ما نمي‌توانيم فوت آقاي گنجي در بيمارستان ميلاد را تاييد كنيم، در عين حال بحراني بودن وضعيت آقاي گنجي به اينگونه شايعات دامن مي زند.
اين فعال سياسي با اشاره به آخرين ديدار معصومه شفيعي همسر گنجي در ساعت20 شنبه شب با وي به نقل از شفيعي گفت: در ديدار ديشب كماكان حال گنجي مناسب نبوده و از خوردن غذا اجتناب مي‌ورزیده و اجازه وصل سرم را نيز نمي داده است.
سحرخيز در ادامه افزود: در ديدار جمعه شب همسر و دختران گنجي با اكبر گنجي، وی در واكنش به خواهش، تمنا و گريه‌ آنها حاضر به دريافت سرم گرديد، اما پس از چندي و با توجه به برخوردهاي دادستاني تهران با خانواده وي و عدم اجازه ملاقات به وی دوباره سرم را قطع كرد.
سحرخيز با نگراني از قطع و وصل هاي مداوم سرم گنجي، تاكيد كرد: پزشكان اين روند را بسيار خطرناك ارزيابي مي‌كنند و معتقدند با توجه به حاد بودن ميزان الكتروليت هاي بدن گنجی و به ويژه كاهش ميزان پتاسيم به پايين ترين حد ممكن حياتي هر لحظه امكان اختلال در اعضاي حساس و حياتي او بالا رفته و هر لحظه ممكن است فاجعه غيرقابل بازگشتي اتفاق بيافتد.
اين روزنامه نگار در ادامه گفت: با توجه به جميع مسائل كسي نمي تواند در شرايط فعلي شايعه فوت گنجي را تاييد كند هر چند كه ما دليلي بر اين امر نيز نداريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان اعلام کرد: در حال حاضر در تلاش هستيم كه با پزشكان معالج گنجي و بيمارستان ميلاد تماس گرفته و در اين زمينه حقيقت را جويا شويم. همچنين خانواده گنجي تصميم دارند امشب به بيمارستان ميلاد مراجعه كرده و با گنجي ملاقات كنند.

Copyright: gooya.com 2016