شنبه 21 خرداد 1384

دادسراي عمومي وانقلاب تهران: ارشاد مددجويان از جمله اكبر گنجي در زندان امري طبيعي است، ايسنا

* فردي كه گنجي مدعي است يك مقام امنيتي قضايي است از پرسنل عادي زندان است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق

دادسراي عمومي و انقلاب تهران در اطلاعيه‌اي مطالب منعكس شده در نامه‌ي اكبر گنجي را از مصاديق تشويش اذهان عمومي دانست كه با انگيزه‌هاي سياسي در اين مقطع زماني مطرح شده است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) روابط عمومي دادسراي عمومي وانقلاب تهران طي اطلاعيه‌اي ادعاي اكبر گنجي مبني بر ملاقات با يك مقام امنيتي قضايي براي اعزام به مرخصي را تكذيب و اظهار داشت اساسا چنين مقام و پستي در قوه قضاييه وجود ندارد تا با ايشان ملاقات كرده باشد.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: مسوولان سازمان زندانها و زندان اوين در راستاي وظايف قانوني و انساني خود براي تمامي مددجوياني كه دچار مشكلاتي مي‌باشند، تدابيري بكار مي‌گيرند كه از آن‌جمله مذاكرات معمول با مددجويان است. متأسفانه افرادي در بيرون از زندان كه بدنبال اهداف شوم و سياه نمايي وضعيت زندان هستند برخي مددجويان و خانواده‌ي آنها را وجه المصالحه اهداف سياسي خود قرار داده و آنها را تحريك مي‌نمايند كه دست به اقداماتي غير متعارف بزنند، مذاكراتي كه مسوولان زندان با مددجويان انجام مي‌دهند براي ارشاد و آگاه نمودن مددجو است كه همچنان نيز ادامه خواهد داشت. فرد مورد نظر كه در نامه‌ي مددجوي مذكور به عنوان مقام امنيتي قضايي عنوان شده، يكي از پرسنل عادي و كادر اداري مأمور در زندان اوين است كه مطلقا داراي پست قضايي نبوده و اساسا سمت قضايي نيز ندارد؛ نامبرده در بندي كه مددجوي ديگري بنام آقاي عباس عبدي در آن تحمل كيفر مي‌نموده اشتغال دارد. انجام مذاكره و ارشاد و هدايت مددجويان از جمله آقاي اكبر گنجي و ساير نامبردگان توسط پرسنل شاغل در زندان امري طبيعي و مسووليتي اداري است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين اطلاعيه در پايان مطالب منعكس شده در نامه‌ي اكبر گنجي را از مصاديق تشويش اذهان عمومي دانست كه با انگيزه‌هاي سياسي در اين مقطع زماني مطرح شده و اساسا افرادي مغرض و فرصت طلب كه هويت آنان براي دادسرا روشن است با هدف فريب افكار عمومي به اينگونه شايعات و داستان سرايي‌ها دامن مي‌زنند لذا شايسته است مطبوعات در انعكاس اخبار مذكور دقت لازم مبذول نمايند.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24244

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادسراي عمومي وانقلاب تهران: ارشاد مددجويان از جمله اكبر گنجي در زندان امري طبيعي است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016