سه شنبه 10 خرداد 1384

گنجي: اگر مرا ظرف يك هفته به زندان بازگردانند اعتصاب غذا را ازسر مي‌گيرم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي


معاون دادستان تهران در نامه‌اي به مدير بازداشتگاه اوين اعلام كرد كه دادسرا با ‌٧ روز مرخصي اكبر گنجي موافقت كرده است و در صورت تجويز مدت بيشتري از سوي پزشكي قانوني، تصميمات بعدي اتخاذ مي‌شود.


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران، محمود سالاركيا، معاون دادستان در امور زندان‌ها و نظارت بر ضابطين طي نامه‌اي در تاريخ ‌٨/٣/٨٤ به مدير بازداشتگاه اوين كه نسخه‌اي از آن به ايسنا نمابر شده، آورده است: «احتراما بازگشت به نامه‌ي شماره‌ي ‌١١٢٨٤ - ‌٥/٢/٨٤ درخصوص مددجو اكبر گنجي با توجه به اينكه متخصصين زندان پس از انجام آزمايش‌ها و اقدامات تشخيصي و اعزام نامبرده به خارج از بازداشتگاه و معاينه نامبرده توسط متخصصين و ساير اساتيد مجرب دانشگاه حسب كليه نظريه‌هاي تخصصي مورد اشاره اعلام گرديد كه نامبرده به بيماري آسم مبتلا نبوده و ادعاي وي در اين خصوص خلاف واقع است و در اين نظريه انحراف تيغه‌ي بيني كه باعث تشديد علائم نامبرده در فصل سرما و فصل‌هاي آلرژي‌زا مي‌گردد اظهارنظر شده است. لذا با توجه به اظهار ناراحتي مددجوي مذكور صرف‌نظر از صحت و سقم ادعا بدين‌وسيله مدت ‌٧ روز از تاريخ ‌٨/٣/٨٤ لغايت ‌١٥/٣/٨٤ به نامبرده مرخصي اعطاء مي‌گردد تا در صورتي كه قصد جراحي انحراف تيغه‌ي بيني را داشته باشد به بيمارستاني كه منظور خود و خانواده‌اش است مراجعه نموده و نسبت به امر حاضر اقدام نمايد. بديهي است چنانچه پزشكي قانوني پس از معرفي، مدت بيشتري را براي نامبرده تجويز نمود مراتب جهت اتخاذ تصميم بعدي گزارش گردد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين رابطه اكبر گنجي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با تاكيد بر اين كه من با شخص ديگري مذاكره كردم و قرارهايي كه گذاشتيم بيش از درخواست خودم بوده، اظهار داشت: اگر بخواهند مرا ظرف يك هفته به زندان بازگردانند اعتصاب غذاي خود را از سر خواهم گرفت.


وي ابراز داشت: شخصي كه با وي مذاكره كرده‌ام از معاون دادستان تهران قدرتمندتر است و اگر به وعده‌اش عمل نكند، من نيز توافق را نقض مي‌كنم و اين نقض توافق به اعتصاب غذا محدود نخواهد شد، نظراتي دارم كه انتشار خواهم داد و تمهيداتي انديشيده‌ام كه اگر در زندان هم باشم آن نظرات منتشر مي‌شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23562

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گنجي: اگر مرا ظرف يك هفته به زندان بازگردانند اعتصاب غذا را ازسر مي‌گيرم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016