یکشنبه 8 خرداد 1384

معصومه شفيعي: گنجي مرخصي 7 روزه را نپذيرفت و همچنان در اعتصاب غذا به سر مي‌برد، ايسنا

همسر گنجي با ارسال نمابري به ايسنا اعلام كرد كه گنجي مرخصي ‌٧ روزه را نپذيرفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران، معصومه شفيعي، همسر اكبر گنجي با ارسال نمابري به ايسنا آورده است: پيرو مذاكراتي كه شب گذشته - ‌٧ خرداد ماه - به پيشنهاد دو تن از مسوولان سازمان زندان‌ها آقايان سليماني و درويش در زندان اوين داشتيم و حدودا ‌٣ ساعت به طول انجاميد، در نهايت خود آقايان پيشنهاد كردند كه خانواده گنجي، امروز- يكشنبه ‌٨ / ‌٣ / ‌٨٤ - يك يا دو تن از پزشكان متخصص ريه را به زندان اوين ببرند تا پس از معاينه گنجي طي نامه‌اي در مورد بيماري ايشان نظر داده و متعاقب آن مسوولان مربوطه نسبت به مرخصي يك ماهه‌ي وي اقدام كنند. متأسفانه امروز پس از اين‌ كه به اتفاق ‌٢ تن از پزشكان متخصص ريه به زندان اولين مراجعه كرديم به ما گفتند به وجود پزشكان نيازي نيست و نامه مرخصي صادر شده است. وقتي نامه آمد متوجه شديم كه نامه‌ي مرخصي ايشان، ‌٧ روزه است و بدين ترتيب چون خلاف توافقات انجام شده عمل شد، لذا آقاي گنجي مرخصي ‌٧ روزه را نپذيرفتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همسر گنجي همچنين يادآور شده است كه وي همچنان در اعتصاب غذا به سر مي‌برد و از روز جمعه نيز مصرف قند را نيز حذف كرده‌اند و فقط آب و چاي مي‌خورد.

شفيعي در اين نمابر آورده است كه مسوولان سازمان زندان‌ها طي مذاكره‌ي ديشت، تلفني با مقامات قوه‌ي قضاييه در ارتباط بوده و هماهنگي مي‌كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23428

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معصومه شفيعي: گنجي مرخصي 7 روزه را نپذيرفت و همچنان در اعتصاب غذا به سر مي‌برد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016