چهارشنبه 4 خرداد 1384

پاسخ آقای خامنه ای به نامه آقای سید ابراهیم نبوی، حسين خداداد

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام به اقای سید ابراهیم نبوی
نامه شما مستقیم به بیت ارسال شد و بنده تصمیم گرفتم پاسخی به شما بنویسم که کسی نگوید رهبر معظم که من می باشم نامه رجل سیاسی خارج از کشور را پاسخ نمی دهد.
تشکر شما از این جانب باعث سرور و شادی گشت. در مورد تایید صلاحیت دکتر مصطفی معین و اقای مهرعلیزاده باید چند نکته را بیان کنم. اولا بحث فقط سر دکتر معین بود و نمی خواستم تبلیغ برای آقای معین بکنم یک اسمی هم اضافه کردم که اقای معین از نامه اینجانب استفاده تبلیغاتی نفرمایند. این جام تلخ را نوشیدم که دانشگاها ارام بگیرند و سروصدا نکنند. صلاحیت آقای زواره ای به من مربوط نیست و انشاالله همان دق کند. شما نیز توجه بفرمایید که دستور اقا (عج) را باید رعایت کنم و از نمایندگی از ایشان و با امضای ایشان می توانم صلاحیت افراد را به شورای نگهبان دستور بدهم. البته شورای مقدس نگهبان خود نیز ارتباط مستقیمی با اقا دارند.

حالا واقعیت را برای شما بیان می کنم.
دکتر معین تصمیم گرفته بود در انتخابات شرکت نکند و در نتیجه قرار بود تیم اصلاحات همگی کنار بکشند.
توجه بفرمایید خروج کامل اصلاح طلبان از حکومت بسیار خطرناک است وباعث نابودی نظام مقدس و ولایت حقیر مطلقه اینجانب می شود. انتخابات مجلس هفتم زیادخواهی اصلاح طلبان بود و نباید دو قوه حکومت را بدست بگیرند. تا مرگ مطلق، باید سر کار باشند. آرزوی من اینستکه که آقای مصطفی معین رئیس جمهور بشود تا بتوانم تمام مشکلات را بر سر ایشان خراب کنیم. حقیقتش با هاشمی و کروبی نمی شود شوخی کرد و عکس العمل نشان می دهند. البته مشکلات را سر آنها هم می توانم براحتی خراب کرد ولی تا هنگامی که در قدرت حکومت سهمی داشته باشند بناچار همرنگ می شوند و صیغه بازی و از اینکارها می کنند و می دانید که مطبوعات فقط برای بنده مهم است و با قدرت مطبوعات می توانم افکار عمومی را در راه راست هدایت کنم.

اگر آقای سید رضا زواره ای را تایید صلاحیت کنم، فردا شما می فرمایید که خانم اعظم طالقانی، آقایان اکبر اعلمی، رفعت بیات و ابراهیم یزدی نیز تایید صلاحیت شوند. اجازه نخواهم داد این پنج نفر تایید صلاحیت بشوند. ببینید اگر آقای معین تایید صلاحیت شود که شد، دیگر اصلاح طلب ها خجالت می کشند برای صلاحیت دیگران سخنی بگویند و مردم هم می گویند شما دنبال اقای معین بودید و چرا حالا سخنگوی دق دیگران شدید؟

این نقشه انتخابات را شخصا برنامه ریزی کردم و با رد صلاحیت اقای مصطفی معین و نامه اینجانب و تایید صلاحیت به چند هدف رسیدم. نشان دادم که نامه معظم رهبری که در انتخابات مجلس هفتم به آلبالو هم حساب نکردند، امروز رکن نظام محسوب می شود. تنور انتخابات داغ می شود و جمعیت رای دهندگان افزایش پیدا می کند و بعد می توانیم با تغییرات اصلاحی رای آقای هاشمی رفسنجانی را بالا ببریم و ایشان را رئیس جمهور بکنیم و به آقای مصطفی معین بخندیم و یا برعکس.

اصلاحات خیلی سنگ آزادی بیان را به سینه زدند و قشرهای عظیمی از مردم را بخود جلب کردند. هدف اول و برنامه اینجانب نا امید کردن مردم به اصلاحات بود از طریق جذب اقایان خاتمی ، کروبی و... با این تایید صلاحیت و اینکه اصلاحات تمام قدرت خود را هزینه دکتر معین می کند، با کاهش رای به دکتر معین، تیر آخر به جنازه اصلاحات زده می شود و برای همیشه خفه می شوند و یا حداقل حرفهایشان برای مردم بی تاثیر خواهد بود. توجه کنید که اعتراض و اعتصابهای اصلاح طلب ها چگونه در جامعه بی تاثیر است.
با تایید صلاحیت معین همه جناح ها را وادار می کنیم رضایت خود را بیان کنند و در انتخابات شرکت کنند و ما از بدنامی مطلق خارج بشویم. هر چقدر ما برنامه ریزی می کنیم که اعتراضات شدید و واکنش های منفی جامعه خاموش بشود و از ساده اندیشی و دلبندی اصلاحات به نظام استفاده کنیم باز این اقای اکبر گنجی از پشت میله های زندان چوب تو چرخ ما قرار می دهد و موج جدیدی را آغاز می کند.

آقای اکبر گنجی مخالفت جامعه با قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بد حجابی و ماهواره و امثال اینها می داند. در حالیکه با سرکوب کردن مردم ما مشکلی نداریم و حق اعتراض هم ندارند. ما با چماق اصلاح طلب ها بر سر مردم خواهیم زد. اگر ببینیم مردم زیاد شلوغ می کنند، همین دکتر معین را رئیس جمهور می کنیم و ایشان را رئیس امنیت ملی قرار می دهیم تا ببینند با آشوب ارازل و اوباش چگونه دولت برخورد خواهد کرد.

مقام معظم ولایت یعنی بنده به شواری نگهبان گفتم برای سرکوبی مردم باید از اصلاحات استفاده کنیم و اگر یکی از جناح محافظه کار رئیس جمهور بشود، نظام حتی یکماه هم نمی ماند.

آقای سید ابراهیم نبوی این را فقط به شما بگویم که آرزوی من این استکه دکتر معین رئیس جمهور بشود و این هشت سال اخیر تکرار شود. اگر اصلاحات نبود ایا می توانستیم این همه مطبوعات و دانشجویان را خفه کنیم و رجل سیاسی قلم بدست را زندانی کنیم؟ شما کاری بکنید که اصلاحات بر روی اسب اقای رضا زواره ای ( کلمه ایی که می خواهم بکار ببرم اشکال شرعی دارد) قسم یاد کنند. بنده ایشان را تایید صلاحیت خواهم کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شخصا در این انتخابات به محافظه کار رای نمی دهم چون پاسخی برای مشکلات پی در پی نخواهم داشت. یا باید آقای هاشمی رئیس جمهور بشوند یا آقای معین. البته معین را بیشتر از هاشمی می پذیرم زیرا هاشمی یه روزی می خواهد ولایت فقیه را از آن خود بکند و می دانم امام معصوم و نماینده ایشان راضی به سلطان شدن اکبرنمی باشند. باز این اقای اکبر گنجی برنامه ما را بهم می زند و به اصلاحات می گوید انتخابات را تحریم کنید. در خواست کرده است که تمام سران اصلاحات انتخابات را تحریم کنند و اینده ایران را روشن ساخته است. ایشان مخالف سلطان بودن ولایت معظم بنده هستند. حالا که اقای اکبر گنجی اعتراف کرده است که بیمار است نقشه جدیدی برای ایشان داریم. البته بعد از انتخابات و بدست رئیس جمهور اینده اجرا خواهیم کرد. شما هم زیاد نگران دق کردن اقای سید زواره ای نباشید زیرا در هشت سال اینده مردم ایران دق خواهند کرد.

سیدعلی خامنه ای
چهارم خرداد 1384

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23166

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پاسخ آقای خامنه ای به نامه آقای سید ابراهیم نبوی، حسين خداداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016