شنبه 24 اردیبهشت 1384

يوسف مولايى، وكيل گنجى نسبت به سلامتى موكل خود ابراز نگرانى كرد، ايران

دكتر يوسف مولايى، وكيل اكبر گنجى وضعيت موكل خود را نگران كننده اعلام كرد و گفت: آقاى گنجى در آخرين ملاقات خود (سه شنبه هفته گذشته) از من خواسته اند نسبت به پيامدهاى ناشى از عدم درمان يا عدم اعزام وى به مراكز درمانى هشدار بدهم.
مولايى ديروز در گفت و گو با خبرنگار «ايران» افزود: وضعيت جسمانى گنجى اصلاً مناسب نيست و سرفه هاى خشك او نسبت به دفعات قبل به شدت افزايش يافته است.
وى تصريح كرد: حتى بهدارى زندان اوين طى گزارشى به مسؤولان قضايى اعلام كرده كه درمان وى در داخل زندان امكانپذير نيست و درخواست اعزام گنجى را به مراكز درمانى خارج از زندان كرده است.
وكيل گنجى افزود: با اين حال هنوز اقدام عملى در اين باره صورت نگرفته و به طور شفاهى قول داده اند روز چهارشنبه اين هفته اقدام كنند. مولايى همچنين تصريح كرد: گنجى در حالى كه وارد ششمين سال زندانى شدن خود شده اما هنوز نمى تواند از امكاناتى مثل تلفن استفاده كند. وى افزود:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در بحث مرخصى از زندان نيز با گنجى طبق رويه زندان و به مانند ديگر زندانيان برخورد نمى شود و در واقع با وى به شكل تبعيض آميزى رفتار مى شود.
گنجى هم اكنون سال آخر محكوميت ۶ ساله خود را سپرى مى كند اما در پرونده ديگر يك سال محكوميت زندان دارد كه سه ماه آن سپرى شده است و تعدادى پرونده باز دارد كه هنوز خاتمه نيافته اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22575

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يوسف مولايى، وكيل گنجى نسبت به سلامتى موكل خود ابراز نگرانى كرد، ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016