جمعه 9 اردیبهشت 1384

یوسف عزیزی بنی طرف عضو عرب زبان کانون نویسندگان ایران به محل نامعلومی در اهواز منتقل شد، خسرو شميراني

خانم سلیمه فتوحی در یک تماس تلفنی اطلاع داد، همسرش یوسف عزیزی بنی طرف که روز دوشنبه توسط چندین لباس شخصی در منزل بازداشت شده بود به اهواز منتقل شده است.
او گفت: امروز در سومین روز بازداشت همسرم در دادسرای انقلاب اسلامی در خیابان معلم به من گفته شد که برای کسب اطلاع از وضع همسرم باید به بخش مربوط به پرونده های امنیتی بروم سپس در آنجا به من گفتند که همسرم را بلافاصله پس از بازداشت به اهواز منتقل کرده اند زیرا شاکی و پرونده در آنجا هستند.
خانم فتوحی در باره اتهامات این روزنامه نگار عرب زبان اظهار داشت: اخلال در امنیت کشور وتحریک مردم را به او نسبت میدهند. این اتهامات بی اساس هستند امیدوارم با او بدرفتاری نکنند.
او در پاسخ به این سوال که آیا امکان تماس تلفنی داشته است، گفت: امروز پس از بازگشت به منزل همسرم تماس گرفت. گفت که حال او خوب است و در یک زندان که نمیداند در کجای اهواز واقع است به سر میبرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سلیمه فتوحی همچنین گفت: اقوام ما در اهواز هستند اگر میدانستیم او کجاست میتوانستیم وسایل ضروری مورد نیاز را به او برسانیم.
او در پایان افزود: آقای صالح نیکبخت پذیرفته است که وکالت همسرم را به عهده بگیرد اما تا وقتی که ندانیم او کجاست نمیتوانیم وکالت نامه را به امضای وی رسانده و به این رابطه رسمیت بدهیم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21755

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'یوسف عزیزی بنی طرف عضو عرب زبان کانون نویسندگان ایران به محل نامعلومی در اهواز منتقل شد، خسرو شميراني' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016