چهارشنبه 24 فروردین 1384

پاسخ حنیف مزروعی به اظهارات قالیباف در مورد پرونده وبلاگ نویسان، آفتاب

روز گذشته «محمد باقر قاليباف» يكي از كانديداهاي رياست جمهوري در كنفرانس خبري خود به نكاتي در مورد پرونده موسوم به وبلاگ نويسان اشاره كرده اند كه حنيف مزروعي يكي از متهمان پرونده توضيحاتي را براي روشن شدن اين مسأله اعلام كرده است:

ايشان در بخشي از سخنان خود گفته اند: «در بخش وبلاگ نويسان هم با يكايك آن افراد جلسه گذاشتم و كار را پيگيري كردم و آن گونه كه انعكاس يافته بود در ناجا ضرب و شتم شده، نبوده است.»

در خصوص اظهارات فوق چند نكته را متذكر مي شوم:

1- در ديدار با ايشان فقط دو نفر از افراد بازداشتي مرتبط با پرونده وبلاگ نويسان تهران حضور داشتند، پس چطور ايشان با تك تك افراد گفت و گو كرده اند؟

2- در جريان ديدار اينجانب و مسعود قريشي با ايشان در سمت فرماندهي نيروي انتظامي، ايشان صريحاً پذيرفتند كه مأمور بازجويي ما از افراد اين نيرو و پرسنل ناجا بوده است.

3- آقاي قاليباف درخصوص محل نگهداري ما در طول مدت بازداشت صراحتاً اعلام نمودند كه آن زندان يا بازداشتگاه تحت نظر نيروي انتظامي بوده است.

4- در آن ديدار اينجانب و آقاي قريشي متذكر شديم كه تنها يك بازجو داشته ايم و همان شخص اقدام به ضرب و شتم مي كرد و محل بازجويي مان هم همان بازداشتگاه تحت نظر ناجا بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با توجه به مقدمات فوق نمي دانم چرا ايشان اكنون كه از فرماندهي نيروي انتظامي استعفا داده اند در توجيه اقدامات گذشته ناجا به جاي پاسخگويي در اين زمينه كه در خصوص رفتارهاي متعدد خلاف قانون كه دراين پرونده صورت گرفته چه كرده اند و نتيجه قول هايي كه در ديدارشان داده اند به كجا انجاميد، سخن ديگري گفته اند و نيروي تحت امرشان را تبرئه كرده اند.

اميدوارم حال كه ايشان گام در ميدان سياست نهاده اند، صداقت را فداي مصلحت نكنند و صادقانه سخن بگويند.
حنيف مزروعي

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20962

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پاسخ حنیف مزروعی به اظهارات قالیباف در مورد پرونده وبلاگ نویسان، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016