سه شنبه 4 اسفند 1383

حبيب الله پيمان: تبعيض‌‏هاي موجود نبايد بهانه‌‏اي براي كناره‌‏گيري از مسوليت اجتماعي شود، ايلنا

- نيروهاي ملي مذهبي تاكنون در مورد انتخابات رياست‌‏جمهوري تصميمي نگرفته‌‏اند

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل جنبش مسلمانان مبارز، گفت: نيروهاي ملي مذهبي معتقدند كه تبعيض‌‏هاي موجود در عرصه سياسي و محروميت ملت از حقوق اساسي‌‏شان نبايد بهانه‌‏اي شود براي كناره‌‏گيري گروه‌‏هاي سياسي و اجتماعي از مسووليت اجتماعي و تلاش براي تحقق حقوق ملت.‌‏

حبيب‌‏الله پيمان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با بيان اينكه نزديك شدن به زمان انتخابات خواه ناخواه فضاي مناسب‌‏تري را جهت تعامل و گفت‌‏وگو در عرصه اجتماعي به منظور از تأمين حقوق و آزادي هاي اساسي ملت به وجود مي‌‏آورد، اظهار داشت: نيروهاي سياسي، اجتماعي، فكري و نخبگان نبايد از اين فرصت براي بيان ديدگاه‌‏ها و مطالبات‌‏شان چشم‌‏پوشي كنند.
وي با تصريح بر اينكه نيروهاي ملي مذهبي در خصوص نحوه حضورشان در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري تاكنون تصميمي نگرفته‌‏اند، ادامه داد: به عقيده نيروهاي ملي مذهبي انتخابات سالم تنها در شرايطي مي‌‏تواند برگزار شود كه حقوق ملت كه در قانون اساسي نيز مورد تأكيد قرار گرفته است، تأمين شود و محروميت‌‏هاي موجود رفع گردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيمان ضرورت مشاركت فعال و جمعي گروه‌‏هاي دموكراسي‌‏خواه در جريان انتخابات رياست جمهوري را مورد تأكيد قرار داد و گفت: تمامي گروه‌‏هاي آزادي‌‏خواه و دموكراسي‌‏خواه در اين مقطع بايد به صورت هماهنگ و همگرا براي تحقق حقوق ملت تلاش كند.
وي مشاركت فعال گروه‌‏هاي دموكراسي‌‏خواه در عرصه انتخابات را سبب تأثير بر رفتار حكومت به منظور پذيرش خواسته‌‏هاي بر حق مردم و همين طور ترغيب مردم براي فعاليت اجتماعي جهت تأمين حقوق‌‏شان دانست و تصريح كرد: معتقديم كه با سكوت و كناره‌‏گيري محدوديت‌‏ها زدوده نمي‌‏شود و حقوق و آزادي‌‏هاي مردم تحقق نمي‌‏يابد.
اين فعال ملي مذهبي خاطر نشان كرد: به اعتقاد ما دموكراتيزاسيون فرآيندي است، تدريجي كه بايد در تمامي مناسبات اجتماعي نهادينه شود و با تسخير قدرت و صدور فرمان‌‏هاي از بالا به پائين تحقق نمي‌‏يابد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18611

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حبيب الله پيمان: تبعيض‌‏هاي موجود نبايد بهانه‌‏اي براي كناره‌‏گيري از مسوليت اجتماعي شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016