سه شنبه 6 بهمن 1383

مهدي کروبي: براي پيروزي آمده‌‏ام، ايلنا


اقتدار دولت مقتدر از مردم و آراي آنهاست
بهترين نظرسنجي, نظرسنجي است كه در پاي صندوق‌‏هاي رأي صورت مي‌‏گيرد
شوراي نگهبان و وزارت كشور بستر برگزاري انتخابات رقابتي را فراهم كنند
تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل مجمع روحانيون مبارز، گفت: دولتي تشكيل خواهم داد تا جلوي خود‌‏سري‌‏ها را گرفته و از حقوق مردم دفاع كند، در دولت من كساني كه مسووليت مي‌‏پذيرند نبايد تعلل و سهل‌‏انگاري داشته باشند و فرصت‌‏سوزي كنند.‌‏

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، مهدي كروبي در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتي خود، گفت: ما انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري را در پيش داريم كه اميدوارم مردم ايران با رشادت و شهامت حماسه‌‏اي ديگري را خلق كنند و در كنار صندوق‌‏ها با رأي‌‏شان، آينده نظام مقدس جمهوري اسلامي و امنيت ملي را تأمين كنند.
وي تصريح كرد: تجربه همه كشورها نشان داده كه سرنوشت هر ملتي بايد در دست خودش باشد و آنها مسوولين و خدمتگزاران را برگزيده و يا كنار بگذارند. معتقدم كانون قدرت بايد مردم باشند و بهترين حكومت، حكومت مردم‌‏سالار ديني است كه در آن مردم تعيين كننده هستند.
كروبي خاطر نشان كرد: براي اين كه آينده انقلاب تضمين شود، امام فرمودند؛ ميزان رأي ملت است و مردم ولي نعمت‌‏اند، اينها نشانگر اين است كه ما بايد بدانيم اسلام از جمهوريت جدا نيست و اساس تداوم و استمرار نظام بر آراي مردم است.
وي با اشاره به اين مطلب كه من تمام تلاش خود را كردم تا دوستان دوران دفاع مقدس و جنگ وارد عرصه شوند، اما آنها قبول نكردند، لذا من با محبت دوستان اعلام آمادگي كردم و اكنون در خدمت مردم شريف هستم، گفت: من از همه دوستان تقاضا مي‌‏كنم تا محيطي به وجود آورند تا افرادي كه صلاح مي‌‏دانند و تشخيص مي‌‏دهند كه توانايي اداره كشور را دارند، وارد صحنه شوند تا ما انتخابات باشكوه و آزاد و عادلانه داشته باشيم.
وي افزود: من مطمئن هستم در انتخابات اين دوره موجي از خبرنگاران خارجي به ايران خواهند آمد تا شاهد نحوه برگزاري انتخابات باشند، لذا من از شوراي نگهبان و وزارت كشور مي‌‏خواهم تمامي بسترها و زمينه‌‏هاي براي برگزاري انتخابات سالم و رقابتي و شكوهمند را فراهم كنيم.
دبيركل مجمع روحانيون مبارز، اظهار داشت: از همه هواداران و دوستان مي‌‏خواهم كه در انتخابات رياست جمهوري از مرز تقوا بيرون نرويم تا فضاي تهمت, تضعيف و تخريب پيش نيايد كه دوران انتخابات مي‌‏گذرد، اما آثار سوء فرهنگي تخريب‌‏ها باقي مي‌‏ماند.
وي افزود: از همه مي‌‏خواهم فضيلت، تقوا و كارآمدي و نقطه قوت كانديدايشان را بگويند، اما ديگران را تخريب نكنند. همه انسان‌‏ها نقاط ضعف دارند، ما نبايد براي اثبات خودمان به نقاط ضعف طرف مقابل بپردازيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي بيان كرد: مردم ايران مردمي باشكوه و بااستعداد و با فرهنگ طولاني و كهن هستند و امروز اول انقلاب نيست كه بخواهيم افراد تازه كار را معرفي كنيم و بگوييم ما عرشي هستيم و شما فرشي. كسي كه برتري و قدرت فوق العاده كانديداها را تشخيص مي‌‏دهد، مردم هستند.
كروبي تأكيد كرد: نظر سنجي چيز خوبي است، اما بهترين نظرسنجي , نظر سنجي است كه در پاي صندوق‌‏هاي رأي صورت مي‌‏گيرد و ما بايد اجازه دهيم مردم با حضورشان پاي صندوق‌‏هاي رأي توانمندي كانديداها را تعيين كنند.
وي تصريح كرد: همه ما براي پيروزي آمده‌‏ايم و نتيجه انتخابات هر چه باشد، از آن استقبال مي‌‏كنيم. اگر مردم بخواهند من دولت مقتدر و كارآمد را تشكيل دهم ، تشكيل خواهم داد. دولت مقتدر اقتدارش از مردم و آراي آنهاست و بر اين اساس است كه مي‌‏تواند از حقوق اساسي مردم و حقوق شهروندي دفاع كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17414

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدي کروبي: براي پيروزي آمده‌‏ام، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016