دوشنبه 7 دی 1383

بهنود ديگر هک شد

دو روز بعد از ناپديد شدن نوشته ها از روی وب لاگ "بهنود ديگر" که مسعود بهنود روزنامه نگار مستقل نويسنده آن است، وی در گفتگوئی با گويا نيوز اعلام داشت که فعلا نوشته های خود را در گويا نيوز و ايران امروز منعکس خواهد کرد تا زمانی که اين مشکل رفع شود.

هک شدن وب لاگ بهنود که يکی از پرهوادار ترين سايت های شخصی فارسی زبان است، يک هفته بعد از آن رخ می دهد که اين سايت و هم وب نوشت محمد علی ابطحی توسط گروه ناشناسی هک شدند . محمدعلی ابطحی اعلام داشت که با نامی ديگر به وب لاگ خود ادامه خواهد داد.

در مورد وب لاگ مسعود بهنود هنوز معلوم نيست که آيا با نام و عنوان ديگری ادامه خواهد داشت و يا مشکل فعلی توسط شرکت خدماتی رفع خواهد شد.
بهنود خود اظهار اميدواری کرد که با بازگشت حسين درخشان از سفر آمريکا، تنظيم کننده وب لاگ "بهنود ديگر" بتواند به مشکل پايان دهد.

هک شدن وب لاگ "بهنود ديگر" همزمان با آن اتفاق می افتد که روزنامه کيهان بار ديگر در سرمقاله خود از مسعود بهنود به عنوان يکی از روزنامه نگارانی که اصلاح طلبانی مانند اکبر گنجی و عباس عبدی را فريفته بودند و حالا به خارج از کشور رفته اند نام برده بود و در خبری پيرامون خارج شدن اکبر عطری از رهبران جنبش دانشجوئی از کشور نوشته بود که قبلا افراطيونی مانند بهنود، ابراهيم نبوی، حسين باستانی و سعيد رضوی فقيه هم از کشور خارج شده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نويسنده وب لاگ بهنود ديگر که دو سال پيش هنگامی که برای انجام يک سخنرانی در خارج از کشور به سر می برد، با اعلاميه دادستانی بار ديگر به زندانی محکوم گشت که اعلام شد با بازگشت به ايران بايد برای نوزده ماه به حبس برود، از همان زمان در لندن سکونت گرفت و به ادامه فعاليت های روزنامه نگاری و نويسندگی پرداخت و در وب لاگ تازه اش همچنان معتقد به اصلاحات باقی ماند و ميانه روی از دست نداد.و از همين رو با انتقاد گروه های تندرو مخالف با جمهوری اسلامی روبروست. وی آخرين بار در مقاله ای که در جواب سعيد حجاريان نوشت از طرح رفراندوم برای تغيير قانون اساسی دفاع کرد و آن را حق طبيعی مردمی دانست که با خشونت و انقلاب و جنگ مخالفند و راه مدنی تری برای مطالبات خود در نظر ندارند.

بهنود ديگر

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16097

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بهنود ديگر هک شد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016