چهارشنبه 20 آبان 1383

توضیح ماهنامه اصغرآقا درباره مقاله کیهان

سایت گرامی گویا

سرمقاله کیهان تهران که با این عنوان نقل کرده اید: « حسين شريعتمداري، مدير مسئول روزنامه کيهان حکم مرگ يک مجري تلويزيون هاي ماهواره اي را صادر کرد.» ؛ یکی از بندهای آن چنین است:

« مطابق قوانين جاري در انگليس، دولت اين كشور بر تمامي رسانه ها، مخصوصاً رسانه اي كه در اختيار اتباع خارجي قرار مي گيرد، اشراف و نظارت كامل دارد و هيچ رسانه اي بدون كسب مجوز از دولت انگليس و نظارت مأموران امنيتي و اطلاعاتي اين كشور، اجازه تأسيس و فعاليت ندارد،....»

از آنجا که « رسانه » در زبان ما به وسائل ارتباط جمعی چاپی و نوشتاری هم اطلاق میشود، در مقابل قاطعیت و فراشمولی احکام صادره! لازم به توضیح میداند که اعمال چنین « قوانین جاری در انگلیس » که ایشان فرموده اند ، در مورد « نشریه اصغرآقا » که البته فقط هم « در اختیار اتباع خارجی قرار میگیرد » ، در 25 سال انتشارش ، صدق نمیکند و این نشریه هرگز مورد « نظارت کامل » و حتی ناقص دولت این کشور قرار نگرفته است و با اینکه همواره رسماً توزیع شده و در اداره پست بریتانیا برای استفاده از تخفیف مطبوعاتی ثبت شده است، هیچ مجوزی برای انتشار کسب نکرده و اجازه ای از هیچ سازمانی نگرفته . اصولاً چنین « قوانین جاری » در بریتانیا برای رسانه های مستقل وجود ندارد. مسئولان امنیتی و اطلاعاتی بریتانیا هم در رابطه با بعضی اقدامات جمهوری اسلامی از انتشار « اصغرآقا » آگاه شدند !!
با احترام
ماهنامه اصغرآقا – لندن
20 آبان 83

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14235

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توضیح ماهنامه اصغرآقا درباره مقاله کیهان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016