پنجشنبه 1 اردیبهشت 1384

دکتر سعید فشارکی و نظریه های استراتژیک


ثبت علائم مغزی جنتی نشان می دهد که وی اولین بار فتوای قتل قابیل منافق را به برادرش هابیل داده است. جنتی دچار سندروم هیجان شدید غیرقابل کنترل است و گاهی اوقات حرف هایی را که هشتاد سال یا صد و بیست سال پیش می گفته را تکرار می کند و زمان حاضر را فراموش می کند.

چهل سال بعد در همین هفته

امروز پنجشنبه اول اردیبهشت 1424 هجری شمسی مطابق با 21 آوریل 2045 میلادی، خبرهای این هفته را به اطلاع می رسانیم.

دکتر سعید فشارکی و نظریه های استراتژیک
دکتر سعید فشارکی( حجاریان سابق) آخرین نظریه خود را در مورد کاهش بیکاران و افزایش سطح درآمد را در سن نود سالگی اعلام کرد. وی اعلام کرد باید کارفرمایان را از وسط و از ناحیه پشت کتف فشار داد و سپس اقدام به چانه زنی کرد. وی همچنین اعلام کرد برای افزایش سطح در آمد باید روسای کارخانه های بزرگ را از ناحیه پس کله فشار داد تا درآمد افزایش یاید. دکتر سعید فشارکی معتقد است برای حل مشکلات ایران استفاده از فشارسنج مهم ترین عامل است.

هواپیمای ایرانی موفق به فرود شد
دیروز یک هواپیمای ایرانی موفق شد پس از نزدیک شدن به فرودگاه مهرآباد فرودگاه را دور بزند و سرعتش را کم کند. این هواپیما توانست چرخ هایش را باز کند. همچنین این هواپیما موفق شد ارتفاعش را کاهش دهد. هواپیمای مذکور توانست روی باند فرودگاه بنشیند و خلبان هواپیمای مذکور موفق شد ترمز بگیرد و ترمز این هواپیما در میان چشمان متعجب ناظران کار کرد و این هواپیما متوقف شد. سپس در میان شگفتی ناظرانی که در فرودگاه بودند در این هواپیما باز شد و مسافران موفق به خروج از هواپیما شدند و کسی از پله های هواپیما سقوط نکرد. کلیه مسافران این هواپیما سالم هستند. بیش از هفتاد سال بود که هواپیماهای ایرانی به این راحتی فرود نیامده بودند.

نفری هزار دلار می دهم
کمپین تبلیغاتی نامزدهای انتخابات نوزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد و نامزدهای انتخابات برنامه های خود را اعلام کردند. دکتر احمد رضایی اعلام کرد: چون ایران به اندازه کافی جا ندارد من تصمیم دارم که یک طبقه دیگر روی تمام کشور بسازم. دکتر سانتانا کروبی نماینده سابق گرین سیتی( خرم آباد سابق) اعلام کرد: من ماهانه هزار دلار جرینگی به همه پول می دهم. دکتر گل گلی زاده نماینده ورزشکاران اعلام کرد: تعداد اعضای تیم فوتبال کشور را به چهل نفر می رسانم تا قهرمان جهان شویم. همچنین دکتر ویلیام علی معین اعلام کرد: در دولت من مردم می توانند جز در ساعات نیمه شب هر وقت که خواستند در تمام خیابانها تظاهرات کنند و من پلیسی خواهم ساخت که هرکسی خواست آنها را کتک بزند. دکتر کامبیز قالیباف گفت: قدرت خرید مردم را بیست برابر می کنم و برای همه خانه ها یک سوپرمارکت درست می کنم و هر کسی موهایش ریخته باشد دولت تعهد می کند برای او مو بکارد. دکتر محسن سازگارا گفت: من هر روز رفراندوم می گذارم، بشکلی که مردم ایران حتی بتوانند قوانین کشورهای دیگر را هم تغییر دهند. بدنبال این کمپین انتخاباتی موسسه نظرسنجی فردا اعلام کرد: براساس نظر سنجی های ما فقط 23 درصد از مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد، چون مردم معتقدند برنامه های نامزدهای انتخابات تکراری است.

لامبورگینی جنتی آتش گرفت
در جریان مسابقه اتومبیلرانی رالی سرعت، اتومبیل لامبورگینی آیت الله جنتی از پیست مسابقه در استادیوم کرج خارج شد و آتش گرفت. این اتومبیل در اثر سوختگی ذوب شد. در این حادثه هیچ آسیبی به آیت الله جنتی قهرمان اتومبیلرانی ایران نرسید. قبلا نیز وی یک بار با سرعت 480 کیلومتر در ساعت تصادف کرده، اما کاملا سالم مانده است. همچنین هشت سال پیش نیز وی از طبقه دویست و چهلم یک آسمانخراش در تهران سقوط کرد و سالم ماند. دکتر دنا شهرآشوب پزشک ویژه آیت الله جنتی گفت: آزمایشات پزشکی که از سی سال پیش بر روی ایشان انجام شده است نشان می دهد که وی هرگز نمی میرد. وی گفت: با توجه به اینکه آیت الله جنتی دچار آلزایمر شده یادش نیست که چند ساله است، اما مشاورین ژنتیک ما می گویند که او حداقل صد و سی سال دارد، اما یکی از دانشمندان دیرین شناسی موزه ایران باستان معتقد است وی حداقل دویست و هجده سال از عمرش می گذرد. آیت الله جنتی قبلا عضو شورای نگهبان حکومت بوده است، اما در بیست سال اخیر عمدتا به ورزش هایی مانند اتومبیلرانی، موتورسواری سرعت، پرش آزاد از ارتفاع و صخره نوردی می پردازد. مسوول موزه ایران باستان که مسوولیت نگهداری از وی را به عنوان یکی از نمونه های نایاب انسان نخستین برعهده دارد، می گوید: ثبت علائم مغزی جنتی نشان می دهد که وی اولین بار فتوای قتل قابیل منافق را به برادرش هابیل داده است. جنتی دچار سندروم هیجان شدید غیرقابل کنترل است و گاهی اوقات حرف هایی را که هشتاد سال یا صد و بیست سال پیش می گفته را تکرار می کند و زمان حاضر را فراموش می کند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21378

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دکتر سعید فشارکی و نظریه های استراتژیک' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008