یکشنبه 18 بهمن 1383

فال قهوه: اگه اینا بیان سرکارچی می شه؟ (2)


در هنگام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فال قهوه می گیریم که ببینیم سرنوشت انتخابات چه می شود. هرکدام از این افراد اگر سر کار بیایند در فنجان قهوه چه می بینیم؟

اگه اینا بیان سرکار و فال قهوه بگیریم چی می آد؟

یکی از مهم ترین مسائل در خاورمیانه و ایران و تهران و سایر جاهای جهان این است که اگر این کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات رای بیاورند و رئیس جمهور شوند چه اتفاقاتی می افتد، در همین راستا تصمیم داریم که در یک سلسله نوشته با عنوان اگه اینا بیان سرکار، افشاگری های لازم را انجام داده و از این طریق مشت محکمی به دهان اتحادیه اروپا بزنیم.

فرض اساسی: در هنگام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فال قهوه می گیریم که ببینیم سرنوشت انتخابات چه می شود. هرکدام از این افراد اگر سر کار بیایند در فنجان قهوه چه می بینیم؟

اگر محسن رضایی رئیس جمهور شود
فال قهوه: در آینده ات یک شکاف باز می بینم که می افتی توش. یه مرد قدبلند عینکی می بینم که باهات دشمن شده، اول اسمش رضا است، مثلا رضاخان یا رضایی، می خوای بری سفر ولی یه خبر بد می شنوی. چند راه می بینم که همه اش بسته شده. یه شتر می بینم که داره راه می ره.

اگر علی اکبر ولایتی رئیس جمهور شود
فال قهوه: چند تا نقطه سیاه توی فال ات افتاده که شبیه هواپیماست، زیر اون نقطه ها یه پارچه می بینم که خط راه راه قرمز داره، یه تعداد ستاره آبی می بینم. یه مرد می بینم که خم شده. یه سفر خارجی برات پیش می آد ولی نمی تونی بری سفر.

اگر علی لاریجانی رئیس جمهور شود
فال قهوه: یک عینک ته استکانی می بینم با یه مقدار زیادی مو، یه خبر بد برات می رسه که هر روز به مدت چند سال اون رو می شنوی. برای خواهرت یک اتفاق مهم پیش می آد.

اگر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور شود
فال قهوه: یک نفر رو در یک جایی شبیه حموم می بینم که بخار کرده. اون مرد یک چیز تیز مثل چاقو دستش گرفته و داره یک نفر رو می کشه، یه راه طولانی می بینم که مثل بزرگراه می مونه و پر از ماشین هست، به نظر می آد ترافیکه، وسط ترافیک تعدادی آدم سیاهپوش می بینم که دارن نماز می خونن. بدبخت می شی.

اگر احمد توکلی رئیس جمهور شود
فال قهوه: توی فنجان قهوه هیچی نمی بینم، چون همه قهوه رو خوردی، احتمالا اوضاع اینقدر خرابه که هیچی نیفتاده.

اگر مهدی کروبی رئیس جمهور شود
فال قهوه: به یه مرد عینکی قدبلند که چونه درازی داره دل می بندی ولی اون می ره و دیگه نمی بینیش، برات یک جدایی افتاده. کسی که بهش امید داشتی با یک مرد سیاهپوش اخمو علیه تو یک کار بدی انجام می ده.

اگر مصطفی معین رئیس جمهور شود
فال قهوه: یه تعداد میله راه راه می بینم. یک نفر آدم کوتوله می بینم که اول اسمش سین هست، یک چکش داره، شاید قاضی دادگاه باشه، داره با چکش توی سر یک زن می کوبه. یه راه طولانی هست که وسطش ریدن. با چند نفر آشنا می شی که اونها رو می برن توی یک اتاق دربسته. یه حرف میم افتاده که ازش داره چند قطره می چکه، یک نفر که اسمش مصطفی است داره گریه می کنه.

اگر اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور شود
فال قهوه: یک آشنا که قبلا خیلی ازش ناراحت بودی دوباره سر راهت قرار می گیره. چند نفر رو می بینم که دارن با هم حرف می زنن دور یک میز بزرگ، یک قرار داد بسته می شه، یه کسی رو می بینم که داره فریاد می زنه ولی جلوی دهنش رو گرفتن.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17963

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فال قهوه: اگه اینا بیان سرکارچی می شه؟ (2)' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008