یکشنبه 1 شهریور 1383

امامی کاشانی: حسنی باید برود


امامی کاشانی فکر می کند جنگ آمریکا و ویتنام به این دلیل رخ داده بود که آمریکایی ها رفته بودند سر محله ویتنامی ها و به ناموس آنها متلک گفته بودند، بعد حاج آقا هوشی مین تعدادی از برادران انصار ویت کنگ را خبر کرده بود و آنها اجداد جرج بوش را با مشت و لگد و کف گرگی و چاقوی ضامندار دسته صدفی کار لس آنجلس لت و پار کرده بودند.

در راستای اینکه در کشور ما همیشه نبوغ بزرگان در حال شکوفایی و شکوفه زدن است و در این برهه حساس زمانی که ما نیاز به نظرات راهبردی داریم، علمای بزرگ اسلام با شکوفایی خود مشت محکمی به دهان آمریکا می زنند. در پی اظهارات آقای امامی کاشانی در نمازجمعه دو روز قبل دانشمند محترم و امام جمعه ارومیه حضرت آیت الله حسنی در پی شنیدن اظهارات ایشان اعلام کرد: من از امروز دیگر حرف نمی زنم، چون امامی کاشانی بهتر از من حرف می زند.
و با توجه به اظهارات علامه بزرگ و دانشمند عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی امامی کاشانی در نمازجمعه دو روز پیش، برخی موارد روانشناختی مربوط به نظرات ایشان را به شرح زیر اعلام می کنیم:
رفراندوم:
آيت‌الله امامی كاشانی: كاش آن رفراندومی كه چند روز پيش در ونزوئلا برگزار شد و سياست آمريكا را شكست‌خورده كرد، در آمريكا نيز برگزار شود؛ يعنی همه‌پرسی شود كه آيا مردم آمريكا از كارهای بوش راضی هستند يا نه؟

توضیح اول: برای این که معلوم شود مردم آمریکا از بوش راضی هستند یا نه باید رفراندوم برگزار شود.( اما برای این که معلوم شود مردم ایران از حکومت راضی هستند لازم نیست رفراندوم برگزار شود)
توضیح دوم(پشت صحنه): یک نفر از برادران مسوول با آیت الله امامی کاشانی تماس می گیرد و می گوید: حاج آقا! دیروز در ونزوئلا یک رفراندوم برگزار شد و آمریکا در آن شکست خورد.
امامی کاشانی: بوش چی شد؟ زنده هست یا مرد؟
برادر مربوطه: فعلا زنده است، اما حالش خیلی بد است.
امامی کاشانی: حالا چرا رفراندوم را در ونزوئلا برگزار کردند، چرا در خود آمریکا برگزار نکردند؟
برادر مربوطه: رفراندوم مربوط به برادر هوگو چاوز بود که باید در ونزوئلا برگزار می شد.
امامی کاشانی( به مسوول دفترش): یک تلفن به ابوی حاج آقا کمال خرازی بزنید و بگویید به ایشان بگوید که رفراندوم را به جای ونزوئلا در آمریکا برگزار کنند.
مسوول دفتر: حاج آقا! خودتان در نماز جمعه بفرمایید اثرش بیشتر است.
اگر مردم آمریکا به بوش رای دادند چه می شود؟
خطيب نماز جمعه گفت: اگر اكثريت مردم آمريكا در چنين همه‌پرسی ای رأی به رضايت از دولت آمريكا بدهند و اين دولت و آقای بوش را با اين همه جنايات، فسادها و آدم‌كشی‌هايی كه كرده است، تأييد كنند، بايد بگوييم كه وای به حال ملت آمريكا.
توضیح واضحات: مردم آمریکا اگر همه پرسی بشود باید علیه بوش رای بدهند. وگرنه خاک برسرشان.
توضیح دوم: امامی کاشانی فکر می کند رفراندوم در آمریکا برای این است که نظر ایشان منعکس شود، نه نظر مردم آمریکا.
توضیح سوم: دو حالت وجود دارد، یا در رفراندوم مردم آمریکا علیه بوش رای می دهند یا به نفع بوش، اگر علیه بوش رای دادند که معلوم می شود آمریکا چقدر بد است و اگی به نفع بوش رای دادند که معلوم می شود مردم آمریکا چقدر بدند.
گزارش پشت صحنه( امامی کاشانی در حال تلفن به خرازی)
امامی کاشانی: حاج آقا! من با ابوی شما صحبت کردم و ایشان هم موافق بود که شما یک رفراندوم در آمریکا برگزار کنید.
خرازی: حاج آقا! ما که نمی توانیم در آمریکا رفراندوم برگزار کنیم.
امامی کاشانی: پس چطور در ونزوئلا رفراندوم برگزار کردید؟
خرازی: ما در ونزوئلا رفراندوم برگزار نکردیم، خودشان برگزار کردند، ما فقط می توانیم در ایران رفراندوم برگزار کنیم.
امامی کاشانی: نه آقا! ما اگر در ایران رفراندوم برگزار کنیم ممکن است مردم تحت تاثیر عوامل ضدانقلاب علیه بوش رای ندهند، من تلفن می زنم به شورای نگهبان و از آقایان می خواهم که اگر ممکن است یک قانونی بگذرانند که وزارت امور خارجه در آمریکا رفراندوم برگزار کند.
خرازی: حاج آقا! این کار ممکن نیست. ما فقط می توانیم در ایران برای مسائل داخلی خودمان رفراندوم برگزار کنیم که از مردم نظرشان را در مورد حکومت خودمان بپرسیم.
امامی کاشانی: برای چه؟ ما که نظر مردم را در مورد حکومت خودمان می دانیم، برای چی رفراندوم برگزار کنیم، چطور در ونزوئلا مردم در مورد بوش رفراندوم برگزار می کنند؟
خرازی: حاج آقا! در ونزوئلا هم مردم برای چاوز رای دادند نه بوش.
امامی کاشانی: چاوز به چه درد ما می خورد، ما فعلا به بوش احتیاج داریم که مردم توی دهنش بزنند.
خرازی: ما در وزارت خارجه نمی توانیم در این موارد دخالت کنیم، اگر دوست دارید خودتان در نمازجمعه در این مورد حرف بزنید.
دراکولا در قم
امامی کاشانی خطاب به ملت آمريكا، گفت: آيا شما راضی هستيد كه نماينده‌ شما مرتكب اين همه جنايت شود؟ آيا شما راضی هستيد كه خون مردم مظلوم را در يك ليوان بكنيد و آن را بخوريد؟
قدرت تخیل: ارتش آمریکا بعد از دستگیری مردم مظلوم عراق خون آنها را در پارچ می ریزد و به آمریکا منتقل می کند و مردم آمریکا هم دور یک میز می نشینند و خون مردم عراق را در لیوان می ریزند و می خورند.( احتمال داده می شود که مایعی که در لیوان است بلادی مری باشد)
سووال روانشناسی: معلوم نیست این علمای اعلام این همه زحمت می کشند و نماز می خوانند و آرامش پیدا می کنند، این تخیلات وحشتناک را از کجا می آورند؟
به گفته‌ امامی کاشانی اگر مردم به اين دولت رأی ندهند، در نتيجه اين سؤال مطرح می‌شود كه دولت آمريكا چرا اينگونه دست خود را تا آرنج در خون مردم فرو كرده است؟
توضیح تصویری: جورج بوش و کوندالیزا رایس و کالین پاول با لباس کابوی و کلاه کابوی در حالی که سوار اسب هستند ، در یک دست شمشیر دودم و در دست یک گیلاس شراب( در تخیل علما هیچ وقت ویسکی وجود ندارد، همیشه کفار شراب می خورند) گرفته اند و در حالی که گردن مردم عراق و سایر مسلمین مظلوم را می زنند، آستین شان را بالا می زنند و دستشان را تا آرنج( محل ریختن آب برای وضو) در خون مردم فرو می کنند.
توضیح تاریخی و جغرافیایی: احتمالا در ذهن امامی کاشانی آمریکا یک جایی است نزدیک شام و دمشق و جرج بوش هم روی مخده می نشیند و شبیه یزید بن معاویه دستور می دهد و از صبح تا شب همراه گوشت خوک، سطل سطل خون مردم مظلوم را می خورد.
تاریخ چه می نویسد؟
امام جمعه‌ موقت تهران گفت: آقای بوش تو حتما می‌دانی كه صاحب تاريخ نيستی. تا زمانی‌كه زنده‌ای به دليل زور تو همه می‌گويند حق با توست اما به محض اينكه مردی و زير خاك رفتی، تاريخ خواهد نوشت كه تو چه جناياتی مرتكب شدی و مردم دنيا برايت نفرين خواهند فرستاد و روسياهی برايت می‌ماند.
توضیح تاریخی اول: امامی کاشانی فکر می کند مورخین فقط تاریخ آمریکا را می نویسند و تاریخ ایران را نمی نویسند.
توضیح تاریخی دوم: امامی کاشانی فکر می کند جرج بوش ولی فقیه آمریکاست که کسی حق نداشته باشد به او حرف بزند.
توضیح سیاسی مخفی: امامی کاشانی می داند زور آمریکا زیاد است و فقط از طریق نفرین می توان بعد از مرگ با او برخورد کرد.
توضیح ضروری: قول می دهم امامی کاشانی هیچ کتاب تاریخی را که بعد از تاریخ طبری و تاریخ بیهقی نوشته شده است نخوانده است.
توضیح سینمایی: اگر انتقاداتی که مایکل مور از بوش کرده بود و در فیلمش نشان داده بود و خود بوش را هم برای دیدن فیلم دعوت کرده بود، کسی از رهبر جمهوری اسلامی کرده بود الان یا او را کشته بودند و یا در زندان اوین مشغول خوردن آب خنک بود.
آقای بوش! تو نادان هستی!
امامی کاشانی تصميم‌گيرندگان كاخ سفيد را انسانهای جانی و وحشی‌ خواند و گفت: آقای بوش تو نادان هستی و نمی‌بينی كه دنيا تو را نفرين می‌كند و نمی‌دانی كه با دروغ‌های خود صاحب تاريخ نمی‌شوی.
تصویر جغرافیایی: دنیا یک جایی است اطراف کاشان و در آن تعدادی از انصار حزب الله کاشان نشسته اند و در حالی که دعا می خوانند و گریه می کنند، بوش را نفرین می کنند و از خدا می خواهند که او را بکشد.
تنها ره رهایی تروریسم است
امام جمعه تهران خطاب به بوش اظهار داشت: بدان همانطور كه اجداد تو در ويتنام كتك خوردند تا از اين كشور بيرون رفتند تو هم آنقدر در عراق كتك خواهی خورد تا بيرون روی.
توضیح اساسی: امامی کاشانی فکر می کند جنگ آمریکا و ویتنام به این دلیل رخ داده بود که آمریکایی ها رفته بودند سر محله ویتنامی ها و به ناموس آنها متلک گفته بودند، بعد حاج آقا هوشی مین تعدادی از برادران انصار ویت کنگ را خبر کرده بود و آنها اجداد جرج بوش را با مشت و لگد و کف گرگی و چاقوی ضامندار دسته صدفی کار لس آنجلس لت و پار کرده بودند.
توضیح تاریخی وارده: امام جمعه تهران فکر می کند جنگ ویتنام دویست سال پیش رخ داده، و به همین دلیل فکر می کند اجداد جرج بوش در جنگ شرکت داشتند، در حالی که در زمان جنگ ویتنام پدر جرج بوش پنجاه سالی داشت و اجدادش احتمالا همزمان با ناپلئون زندگی می کردند.
پیشنهاد سازنده: یک مرکزی زیر نظر جواد لاریجانی تشکیل شود که تعدادی جزوه از خلاصه تاریخ( ده تا بیست صفحه) به زبان عربی برای آقایان بنویسند تا موقع نظردادن اشتباهات بزرگ نکنند.
جوان های پرحرارت
امامی كاشانی خاطرنشان كرد: بدانيد كه جوانهای غيور و پرحرارت در ايران، پاكستان، لبنان و سعودی و ديگر كشورهای اسلامی بسيار زياد هستند و تمام منافع شما را در خطر قرار خواهند داد.
توضیح بین المللی: جوانهای غیور و پرحرارت همین الان هم در سعودی و عراق مشغول سربریدن آمریکایی ها هستند.
توضیح داخلی: به آقای امامی کاشانی عکس تعدادی از این جوانهای پرحرارت شهرک غرب و گیشا و جردن را نشان بدهند تا میزان الحراره ایشان تنظیم بشود و پیشنهادات پرحرارت ندهد.
توضیح ضروری: من نمی فهمم چرا کسی به این آقایان توضیح نمی دهد که اسم این کارشان تروریسم است.
نفرین ملی
وی ادامه داد: ای دولت آمريكا، سياه باد رويت و نفرين بر شما مردمی از آمريكا كه به اين جنايات راضی هستيد.
توضیح ملی: امامی کاشانی با خودش فکر می کند و به این نتیجه می رسد که آمریکایی ها از وضع خودشان راضی هستند و به جای اینکه کاری بکند که مردم آمریکا از دولتشان ناراضی شوند، آنها را نفرین می کند.
سووال اساسی: فکر می کنید چرا امامی کاشانی حرف می زند؟ برای مردم آمریکا؟ برای جرج بوش؟ برای اینکه مردم ایران بدانند که پیام امامی کاشانی برای بوش چیست؟ اگر مردم آمریکا بدانند که یک موجودی در دنیا وجود دارد که در مورد آنها چنین فکر می کند چه حالی پیدا می کنند؟
متن استعفای حسنی:
در رابطه با اون که اون آقای امامی کاشانی حرف هایی زد که من هم نمی تونم بزنم از این به بعد من از اون استعفا می دم برای اونکه اون حرف من را برای خودم بزنه. و من هم دیگر در نمازجمعه سخنرانی نمی کنم.
پیشنهاد سازنده: پیشنهاد می کنم اسم نمازجمعه را عوض کنند و بگذارند استندآپ کمدی.


اطلاعیه
استند آپ کمدی ابراهیم نبوی

لندن، روزهای سوم و چهارم سپتامبر

ما در این جهان زندگی نمی کنیم

قرار است در لندن برای اولین بار یک استندآپ کمدی توسط یک ابراهیم نبوی برگزار شود. هشتاد و سه درصد از موضوعات این برنامه غیرقابل پیش بینی است، هفده درصد قابل پیش بینی شامل موارد زیر خواهد بود:

1) چی فکر می کردیم چی شد؟ روانشناسی تحلیلی تاریخ سیاسی ایران
چرا سیاستمداران ایرانی سوژه دست طنزنویسان می دهند؟

2) آناتومی و بررسی روانشناسی بالینی حسنی
بررسی اخلاق سیاسی حجت الاسلام حسنی از طریق گفتارشناسی این استاد

3) ماجرای محمد بروکسل یا نقش اپوزیسیون در مسافرت های تفریحی به ایران

4) چرا جمهوری اسلامی در جهان این همه دشمن دارد؟

5) بررسی سیاسی و علمی نحوه حضور ایران در المپیک آتن

6) روانشناسی تحلیلی ناله و هذیان در ترانه سرایی ایران از آغاسی تا شهره و امینم

این برنامه به مدت یک ساعت و نیم برگزار می شود.

پرسش و پاسخ آنلاین:
باتوجه به اینکه نظرات ستاره شهیر شرق در تاریخ معاصر ایران بسیار مهم است و ممکن است برخی عوامل دشمن اعم از داخلی و خارجی بخواهند از طریق طرح برخی سووالات چهره ما را مخدوش کنند، لذا در پایان برنامه پرسش و پاسخ آنلاین با حضور خود ایشان برگزار می شود.

از هرگونه ضبط برنامه جز در اشکال صوتی و تصویری جلوگیری می شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11160

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'امامی کاشانی: حسنی باید برود' لينک داده اند.

چرنديات يک لنگي(هذيانات زمان چلاقي)،
فيلم "ددس کادن" اثر فيلم ساز مشهور (اسمش يادم رفته) رو ديديد؟ مي دونيد فارسي ددس کادن چي مي شه؟
همه فن حريف
August 24, 2004 12:10 AM

Copyright: gooya.com 2008