شنبه 26 اردیبهشت 1383

اولد سانتا اردبیل ایرپورت


مولانا عبدالمحمد بوش( نوه جرج دبلیو بوش) که دوازده سال است در کربلا معتکف شده است، هفته قبل اعلام کرد که یک سید سبزپوش به خوابش آمده و به او گفته است: مرده شور بابا بزرگت را ببرد.

این بخش به صورت فایل صوتی از رادیو دویچه وله پخش می شود. از همین جا گوش کنید.
امروز جمعه 25 اردیبهشت ماه 1423 هجری شمسی مطابق با 14 می 2044 میلادی، خبرهای هفته گذشته را به اطلاع شنوندگان و خوانندگان می رسانیم.

اولد سانتا اردبیل
سید یوهانس عبدالقادر مدیر فرودگاه سروش ایرپورت( فرودگاه امام خمینی سابق) اعلام کرد که تا سه سال دیگر فرودگاه مذکور کارش را آغاز می کند. این فرودگاه حدود 52 سال است که در حال احداث و تعمیر و و تهیه تجهیزات اولیه است. فرودگاه سروش ایرپورت که در فاصله ده کیلومتری ابرشهر دوازده میلیون نفری حسن تاون( حسن آباد سابق) قرار دارد، صد و چهل و دومین فرودگاه بین المللی ایران است. در سه سال گذشته فرودگاههای بین المللی دارقوز ایرپورت، اولد سانتا اردبیل( مقدس اردبیلی سابق) و کرج ایرپورت افتتاح شده اند. مدیر فرودگاه سروش ایرپورت اعلام کرد تا امروز صد و بیست و سه هزار نفر از فرزندان سازندگان این فرودگاه در جریان ساخت این فرودگاه موفق شده اند به دانشگاه های مختلف راه یابند و هجده نفر از سازندگان فرودگاه در پنجاه سال گذشته جزو صد نفر میلیاردر بزرگ جهان قرار گرفتند.

مرده شور بابابزرگت را ببرد
جنیفر لوپز سخنگوی کاخ سفید امروز در مقابل خبرنگاران رسانه های گروهی مختلف اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا بعد از بررسی دقیق پرونده افرادی که چهل سال پیش در زندان ابوغریب شکنجه شده بودند، از مردم عراق عذرخواهی کرد. وی گفت: فکر کنم ما آن کار را کردیم، معذرت! ببخشید که اینجوری شد. همچنین مولانا عبدالمحمد بوش( نوه جرج دبلیو بوش) که دوازده سال است در کربلا معتکف شده است، هفته قبل اعلام کرد که یک سید سبزپوش به خوابش آمده و به او گفته است: مرده شور بابا بزرگت را ببرد. مولانا بوش که مدیر یک مدرسه مذهبی در کربلاست، گفت: من به عنوان یک مسلمان و یک آمریکایی سابق استغفار می کنم.

هاشم آغاجری آزاد شد
مازیار لاهیجی رئیس قوه قضائیه ایران اعلام کرد که در جریان تخریب زندان تبریز سیتی دو زندانی که مدتها گم شده بودند کشف شده و چون هیچ پرونده ای از آنان موجود نبود آزاد شدند. این دو زندانی به اسامی هاشم آقاجری و انصافعلی هدایت ظاهرا سالها پیش به دلایل نامعلومی دستگیر شده بودند. رئیس انجمن مطالعات ضد خشونت تهران اعلام کرد در کامپیوترهای ما نام این افراد ثبت نشده است، بنابراین هیچ پاسخی نمی توانیم بدهیم.

میرحسین موسوی نخست وزیر شد
حنیف مزروعی سخنگوی هیات دولت اعلام کرد که بالاخره بحران دوماهه برای پیدا کردن نخست وزیر برطرف شد. وی گفت: در این دو ماه هفده نفر برای نخست وزیری کاندیدا شدند، اما نمایندگان مجلس مخالفت کردند. وی گفت: قرار است میرحسین موسوی نخست وزیر شود. وی به تشریح عملیات دستگیری مهندس موسوی پرداخت و گفت: ما او را در یک زیرزمین دستگیر کردیم و به کاخ نخست وزیری آوردیم. او در حال حاضر محکم به صندلی نخست وزیری بسته شده است و محافظان از او مراقبت می کنند تا فرار نکند. میرحسین موسوی که نودساله است حدود سی سال است که به صورت پنهانی زندگی می کند، چرا که پنجاه سال است که هروقت رئیس جمهور یا نخست وزیر کم می آید او را نامزد ریاست جمهوری می کنند. موسوی گفت: اگر نخست وزیر شدم همه چیز را کوپنی می کنم، بخصوص نفت.

ترور در جده
محمد مغنیه رهبر حزب الرفورم عربستان سعودی در هنگام خروج از خانه اش ترور شد. سلطان بوغدیر رئیس جمهور عربستان سعودی کشته شدن محمد مغنیه را تسلیت گفت و اعلام عزای عمومی کرد. بنا به گفته سازمان اطلاعاتی جمهوری عربستان سعودی سه نفر تروریست دستگیر شده به اسامی مارگریت، پیر و خلیل اتباع فرانسه و هلند هستند. سازمان القائده طی اطلاعیه ای مسوولیت عملیات را به عهده گرفت.

کنسرت بزرگ تهران
کنسرت بزرگ تهران به مدت سه روز در میدان شهیاد برگزار شد. در این کنسرت شادمهر رهبر گروه مسترز به عنوان پیشگام موسیقی راک نوین ایران ترانه خواند. وی پس از بیست و پنج سال ترانه خیالی نیست را برای حاضرین اجرا کرد. در این کنسرت گروههای هارد راک و راک دی جی بی بی نازگل و عبدی و بروبیسک و خفن های اندمرام و سکوت شرق برنامه اجرا کردند. این مراسم باحضور و برای بزرگداشت بابک چمن آرا معروف به بیگ باب سلطان موسیقی ایران برگزار شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7708

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اولد سانتا اردبیل ایرپورت' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008