دوشنبه 28 دي 1383

"دوئل" و سازندگانش به انگليس رفتند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فرهنگ و هنر - سينما
فيلم سينمايي « دوئل » آخرين اثر احمدرضا درويش از روز جمعه بيست و يكم ژانويه تا سوم فوريه ( ‌دوم بهمن ماه ) در سينما لندن به نمايش عمومي در خواهد آمد. با اين نمايش، اكران اين فيلم در گروه سينمايي لندن آغاز مي‌شود و پس از آن سينما «لندن» نيز اين فيلم را نمايش خواهد داد.
به گزارش ايسنا،بنابراعلام روابط عمومي اين فيلم، مراسم افتتاحيه فيلم سينمايي « دوئل » در سينما لندن در روز چهارشنبه، نوزدهم ژانويه برابر با سي‌ام دي با حضوراحمدرضا درويش، سعيد راد، پژمان بازغي، پرويز پرستويي پريوش نظريه، كامبيز ديرباز، دكتر احمد موسي‌زاده مدير عامل موسسه «به نگر» كه مسئوليت پخش بين‌المللي فيلم را بر عهده دارد و تقي عليقلي زاده تهيه كننده فيلم برگزار خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين مراسم با معرفي احمدرضا درويش به عنوان كارگردان فيلم آغاز شده و پس از آن فيلم سينمايي « دوئل » به نمايش در خواهد آمد. سپس جلسه پرسش و پاسخ با عوامل فيلم برگزار مي‌شود. هنرمندان و شخصيتهاي فرهنگي دو كشور ايران و انگليس در اين مراسم كه نمايندگان رسانه‌هاي جمعي لندن آن را پوشش خواهند داد، حضور خواهند داشت. همچنين علي كربلايي سرپرست دفتر جشنواره‌ها و مجامع بين‌المللي و رياست مركز مطالعات و تحقيقات سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز به عنوان نماينده معاونت سينمايي به اين مراسم دعوت شده است.
گفتني است « دوئل » نخستين فيلم سينمايي ايراني است كه در يكي از بزرگترين گروههاي سينمايي انگلستان به نمايش عمومي در مي‌آيد و افتتاحيه نمايش آن نيز با چنين مراسمي توام است. اين مراسم با همكاري گروه سينمايي لندن و موسسه « به نگر » برگزار مي‌شود.
اكران «دوئل» در انگليس درسينماهاي شهرهاي «بيرمنگام» و «منچستر» نيز ادامه خواهد يافت.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17082

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"دوئل" و سازندگانش به انگليس رفتند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016